Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-10 08:44
Sinds 1 juni is het bij Orange niet meer mogelijk bijvoorbeeld na 6 maanden te migreren van 40 euro naar 20 euro per maand.

Wel blijft het mogelijk om na 6 maanden 1 stap terug te doen... dus van 40 naar 30 euro of van 30 naar 20 euro is wel mogelijk, dit kan echter maar 1 keer gedurende je contractperiode !!!

Verwijderd

Dat is op zich wel vreemd omdat ze zich voordoen als :
"kies profiel en belgedrag wat bij je past"
maar dan kan je niet eens even 2 stappen terug dat vind ik toch wel opmerkelijk voor een bedrijf als Orange

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 11:41:
Dat is op zich wel vreemd omdat ze zich voordoen als :
"kies profiel en belgedrag wat bij je past"
maar dan kan je niet eens even 2 stappen terug dat vind ik toch wel opmerkelijk voor een bedrijf als Orange
Hoezo? Je kiest toch voor het profiel en het belbedrag wat bij je past? Dat je de verkeerde keuze maakt moet je niet op Orange afschuiven. Ik vind het imho al heel netjes dat je het contract tussendoor nog kan veranderen, als je idd de verkeerde keuze hebt gemaakt.

Als je voor 40 Euro hebt gekozen en je belt voor 20 Euro...dan heb je toch wel een zeer foute inschatting gemaakt zou ik zegggen, je belt dan voor de helft minder 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Ruzor op 13-06-2004 11:47 ]

[This is what you get when you mess with us]

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ik denk dat er iets te veel mensen gebruik maken van de
toestelsubsidie van een Orange Free 60 abo en dit vervolgens na
een tijdje willen terugzetten naar een Free 30 en het opgespaarde
beltegoed en de hogere subsidie zo mooi opstrijken....

• Stephane
Ik snap Orange heel goed met deze maatregel en sta er dus ook 100% achter.

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 18:35

Whuzz

Dodgeball!

Ruzor schreef op 13 juni 2004 @ 11:45:
Hoezo? Je kiest toch voor het profiel en het belbedrag wat bij je past? Dat je de verkeerde keuze maakt moet je niet op Orange afschuiven. Ik vind het imho al heel netjes dat je het contract tussendoor nog kan veranderen, als je idd de verkeerde keuze hebt gemaakt.

Als je voor 40 Euro hebt gekozen en je belt voor 20 Euro...dan heb je toch wel een zeer foute inschatting gemaakt zou ik zegggen, je belt dan voor de helft minder 8)7
En je belgedrag verandert nooit? Dat van mij is sinds ik een gsm kocht wel degelijk verandert hoor... tijden dat ik wel een vriendin heb sms ik meer, periodes dat ik drukker ben met werk bel ik meer, enz...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Verwijderd

idd belgedrag kan opeens erg veranderen inderdaad door werk of priveomstandigheden zelf zit ik niet bij Orange maar gewoon bij KPN maar vind op zich de mogelijkheid van orane om te wisselen wel goed verzonnen zeker wel toch wel stukje service

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
kan logisch zijn om zo ver terug te gaan

Stel je hebt een vriendin, sms't je ziek en dan gaat het uit. Dan heb je belminuten over, das logisch

Verwijderd

Overigens mogen klanten die een abonnement hebben aangesloten vóór de datum waarop dit is gewijzigd wel onbeperkt veranderen van bundel. Dus meer dan 1 stap naar beneden.

Klanten die een abonnement hebben aangesloten na die datum kunnen nog maar 1 stap terug. En dat is vrij logisch aangezien het systeem meer werd misbruikt dan gebruikt.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ATB, kun je nog wel terug maar dan middels afkoopsom het
verschil betalen ofzo?

Verwijderd

Als je voor 1 juni (volgens mij) een abonnement hebt aangesloten mag je dus onbeperkt terug. Gewoon de oude regeling.

Een abonnement na die datum aangesloten kan nog maar 1 keer gedurende het contract worden verlaagd. Wil je meer dan kan dat idd via een afkoopsom en krijg je het betaalde geld als tegoed terug. Maar wat is daar het nut van?

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 12:09
Is bij KPN (Hi) altijd al zo geweest :)
Komt ookomdat er mensen zijn die eerst razenddure mobiel 'nemen' met duur abo (mobiel = dan gratis) om vervolgens na 6 maanden van 40 naar 10 te springen ofzo.
Dat ze het nog niet eerder verandert hebben vind ik nog het vreemdse :)

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 23:20

TMC

418O2 schreef op 13 juni 2004 @ 19:19:
kan logisch zijn om zo ver terug te gaan

Stel je hebt een vriendin, sms't je ziek en dan gaat het uit. Dan heb je belminuten over, das logisch
Ja dus, alsof de provider dat wat uitmaakt?

Verwijderd

volgens mij moet jij eerst je contracten doorlezen voordat je zoiets doet! het staan namelijk gewoon in het contract :P neem die dingen in het vervolg eens door!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
TerryC schreef op 13 juni 2004 @ 23:15:
[...]
Ja dus, alsof de provider dat wat uitmaakt?
Niet te vergeten dat de provider ook wellicht (meer) kosten heeft gemaakt om jou vanwege je hogere abonnement. Dat de terug kunt naar een lager abonnement is pure service. Ze zijn het wettelijk niet verplicht. T-Mobile en Telfort staat het binnen je abonnementsperiode namelijk niet toe. Vodafone, KPN en Orange wel.

• Stephane
Opmerkelijk is de volgende verandering.

Voorheen zag je verschillen bij het afsluiten van 20, 30 of 40-80 euro. Tegenwoordig krijgen klanten extra korting bij het afsluiten van 60 ipv 40... vroeger kreeg je geen extra toestelkorting bij het afsluiten van 60 ipv 40, nu is dat wel het geval.

De maatregel heeft blijkbaar positieve gevolgen (al is het verschil in korting tussen 40 en 60 wel klein)
Pagina: 1