Toon posts:

Nederlandse Handleiding Powershot S1

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijd op zoek naar een Nederlandse handleiding voor de Canon Powershot S1. Ik er iemand in het bezit van zo'n handleiding en bereid om deze op te sturen? BVD
adres weggehaald tegen emailharvesters

[ Voor 19% gewijzigd door Remy op 14-06-2004 08:39 ]

Verwijderd

Kijk een even op kieskeurig.nl bij de reviews van de Canon S1, daarbij wordt door iemand een Nederlandse handleiding aangeboden op PDF formaat en dit is geheel gratis en hij is heel behulpzaam. Succes

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-02 12:43

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 10:42:
Ik ben al een tijd op zoek naar een Nederlandse handleiding voor de Canon Powershot S1. Ik er iemand in het bezit van zo'n handleiding en bereid om deze op te sturen? BVD
A.Lumens@home.nl
Niemand zal zn handleiding opsturen....
Maar in het S1 topic vraag je het ookal dus deze is dubbel,
Op got mag je niet om handleidingen vragen
Fotografie Policy

[edit]

Typ is voor de grap ''Handleiding'' in op de search van FG ;)

[ Voor 16% gewijzigd door shameblaster op 13-06-2004 13:05 ]

Cons:::BB4E

Verwijderd

Niet slim om op een dergelijke manier je e-mail adres te posten. Misschien krijg je binnenkort fanmail op je adres. Daarnaast vraag ik mij af of Canon niet een copy-right heeft zitten op handleidingen en ik vraag me dus af of je die zomaar mag vermenigvuldigen.....

Tot slot vraag ik mij af waarom je een handleiding nodig hebt, die zat toch bij je camera? Of heb je hem via de allergoedkoopste aanbieder via internet gekocht en heb je een buitenlands model gekregen? Misschien wel zo fair om dan even bij Canon een originele kopie te bestellen. Kost je wel iets, maar daar hebben ze ook recht op, of vind je van niet?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Aniek, handleidingenrequests doen we niet aan hier op GoT :) Kijk op de Canonsite naar een pdf ervan, of mail/bel Canon Nederland erover. Een andere optie is om naar een van de betere camzaken te gaan en te vragen of zij er een kunnen bestellen.

En zoals shameblaster al zegt: eerst even zoeken op handleiding binnen FG, dan had je geweten dat dit niet de bedoeling is, en had je een topic openen gescheeld ;)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.