Hoi hoi,
heb al een her en der gezocht, maar ik lijk wel de enige met dit probleem
. Heb een spindle Verbatim DVD+R's (4x / media code mcc 002) en een Sony DRU-500a met 2.1a firmware (was oorspronkelijk dw-u10a). Hiervoor had ik imation DVD+R's met dezelfde firmware e.d. en hier had ik nooit problemen mee. Nadat ik mijn computer start krijg ik de eerste keer bij het branden een power calibration op verbatim dvd+r. Daarna brand hij wel, vreemd genoeg (zelfde DVD+R-tje). Althans, dit was de 1e 2 keer zo. Nu net brand hij ineens wel, maar maar op 2 speed gezien de tijd, terwijl nero 4 aangeeft en de buffers zaten vol.
Tevens, na het branden sluit het laatje vaak niet meer nadat nero hem eject (ook als je erop duwt gaat hij niet automatisch dicht). Als je dan via verkenner ofzo een software eject doet werkt het weer wel
Ben benieuwd naar wat jullie te zeggen hebben.... Meeste wat ik kon vinden was niks dan goed met verbatim/sony.
Overigens, met DVDInfo Pro en Nero (6.3.1.15) verify vind ik geen errors
dus wat dat betreft mag ik niet klagen.
heb al een her en der gezocht, maar ik lijk wel de enige met dit probleem
Tevens, na het branden sluit het laatje vaak niet meer nadat nero hem eject (ook als je erop duwt gaat hij niet automatisch dicht). Als je dan via verkenner ofzo een software eject doet werkt het weer wel
Ben benieuwd naar wat jullie te zeggen hebben.... Meeste wat ik kon vinden was niks dan goed met verbatim/sony.
Overigens, met DVDInfo Pro en Nero (6.3.1.15) verify vind ik geen errors
edit:
type foutje
type foutje
[ Voor 3% gewijzigd door freaky op 13-06-2004 09:48 ]