Toon posts:

[XP] map met 1,84 GB voor 0 items

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de melding dat mijn windows-partitie (5 GB) vol is. "gewoon" opruimen levert een paar MB op. Ik doe altijd mijn best om alleen XP-spul op die partitie te laten terechtkomen, de rest staat op programma-, gegevens- en andere schijven. (dit lukt natuurlijk niet altijd... Tja, Bill hè. lekker makkelijk)

Maar nu was ik aan het zoeken waar die 5 GBaan opging en ik vond de map "temporary Internet Files" die ik al had leeggemaakt. Als ik de eigenschappen opvraag geeft-ie aan dat er 1,84 GB op schijf staan, maar het mapje is leeg!!! 8)7

Geen verborgen bestanden (staan aan)

Wat is hier aan de hand?? iemand een idee?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga eventjes wat vraagtekens uit je topic titel halen - 4 vraaagtekens is wat veel he :)

Verder - het wil inderdaad wel eens gebeuren dat die temporary internet files blijven staan. Ik ga er van uit dat je al gedaan hebt wat in dit artikel staat: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;260897 ?

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel. Nee ik had dat microsoft-onderwerp nog niet gevonden. Nu is het wel een behoorlijk werk om alles te deleten (met steeds meldingen als niet gevonden en in gebruik enzo)

Ook ontdekt waarom mijn harde schijf volliep: de webcam die ik laatst heb geïnstalleerd genereert elke zoveel minuten een JPG-je in de tempfolder. Bovendien zorgt het "myowncam"-programma voor blauwe schermen. Ga ik maar weer verwijderen. Maar dat is een ander topic...