[lichtelijke n00bvraag]
Ik heb een enqueteformulier van 33 vragen opgesteld en om niet na elke vraag de resultaten te hoeven doorsturen, wil ik elke vraag in een aparte layer zetten. Klikken op 'volgende' maakt de actieve layer onzichtbaar en de volgende zichtbaar.
Ik heb in dit topic gekeken, maar kwam er niet echt uit. Ik wil namelijk automatisch de actieve layer uitschakelen en in het genoemde topic gaat het over parallel openen en sluiten van layers.
Onderstaande code (welke een error geeft in IE6.0?) heb ik nu:
Welke (gruwelijke) fout heb ik begaan tijdens het (her)schrijven de JS?
Ik heb een enqueteformulier van 33 vragen opgesteld en om niet na elke vraag de resultaten te hoeven doorsturen, wil ik elke vraag in een aparte layer zetten. Klikken op 'volgende' maakt de actieve layer onzichtbaar en de volgende zichtbaar.
Ik heb in dit topic gekeken, maar kwam er niet echt uit. Ik wil namelijk automatisch de actieve layer uitschakelen en in het genoemde topic gaat het over parallel openen en sluiten van layers.
Onderstaande code (welke een error geeft in IE6.0?) heb ik nu:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| <HTML>
<HEAD>
<TITLE></TITLE>
<SCRIPT type=text/javascript>
function switch(waarde)
{
for (i=1; i<34; i++)
{
var vraag = "vraag_" + i;
var status = "none";
var status_switch = document.getElementById(waarde).style.display;
if (vraag == waarde && status_switch == "none") status = "block";
else status = "none";
document.getElementById(vraag).style.display = status;
}
}
</SCRIPT>
</HEAD>
<BODY>
<DIV STYLE="DISPLAY: block" ID=vraag_1>
vraag_1
<A HREF="javascript:switch('vraag_1');">«</A> <A HREF="javascript:switch('vraag_2');">»</A>
</DIV>
<DIV STYLE="DISPLAY: none" ID=vraag_2>
vraag_2
<A HREF="javascript:switch('vraag_2');">«</A> <A HREF="javascript:switch('vraag_3');">»</A>
</DIV>
<DIV STYLE="DISPLAY: none" ID=vraag_4>
vraag_3
<A HREF="javascript:switch('vraag_3');">«</A> <A HREF="javascript:switch('vraag_4');">»</A>
</DIV>
<DIV STYLE="DISPLAY: none" ID=vraag_5>
vraag_4
<A HREF="javascript:switch('vraag_4');">«</A> <A HREF="javascript:switch('vraag_5');">»</A>
</DIV>
<DIV STYLE="DISPLAY: none" ID=vraag_6>
vraag_5
<A HREF="javascript:switch('vraag_5');">«</A> <A HREF="javascript:switch('vraag_6');">»</A>
</DIV>
</BODY>
</HTML> |
Welke (gruwelijke) fout heb ik begaan tijdens het (her)schrijven de JS?