Toon posts:

Hidden partitie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heb vandaag een PB pc geformateerd.
Voordat ik dat had gedaan waren er eerst 2 partitie's.De C:/ en de E:/.
Maar ik had dus mijn backup bestanden...(foto's en andere belangrijke data) over gezet naar de E:/.
Ik fijn Winxp opnieuw erop gezet ,kijk ik daarna bij deze computer zie ik alleen maar nog de C:/ staan...kreeg zowat een hartaanval.
Nouja dan maar een kijken of ik de E:/ zag...dus ik fijn xp cd'tje erin en gekeken of ik de E:/ kon vinden...en jaar hoor daar stond hij dan...2 gig groot..maar hidden.
Deze werd dus normaal door PB gerbuikt als backup.Maarja..hij is nu weg.
Hoe kan ik de bestanden die op de E:/ staan terug zetten naar de C:/ ???
Het zou eigenlijk helemaal fijn zijn als ik de E:/ schijf weer in XP zie zodat ik handmatig de bestanden kan copieren en plakken.(weet je wel...rechtermuisknop ...knippen---->plakken ;) )

M.v.g

CNG

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Start -> Programma's -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer.

Zie je 'm daar wel staan? En zo ja, wat zie je dan?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Idd even kijken of je hem in het schijfbeheer kan zien. Zo niet kun je hem vaak makkelijk un-hiden met Powerquest Drive Image of natuurlijk Partition Magic.

Wat ik trouwens grappig vind is dat je steeds een "/" schrijft in plaats van "\"... is het nieuw voor je?

Welkom op GoT trouwens :D

Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensjes ik zal morgen ff kijken.
Is niet mijn pc dus.
Uhm eigenlijk is het niet nieuw voor me...helemaal niet..
Het is eigenlijk wat ik gewend ben om te typen.
Klinkt misschien raar...maar ik kan er zelf ook niks aan doen. :)

Btw RobIII...als je rechtermuisknop op ''deze computer''klikt en dan ''beheren''
aanklikt ben je vlugger :P O-)

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
nou okee dan, ik heb iets soortgelijks meegemaakt vandaag. (weet niet hoe ik topic kan doorlinken). Als je ghost start, zou je alles moeten kunnen zien. Al je partities. Ik zou het op safe spelen en een nieuwe partitie aanmaken (ACHTER andere partities) en DMV ghost je 'hidden' partitie klonen. Dan doe je gewoon via windows weer alles terug kopieren.

Klink misschien vaag allemaal, maar dit werkt 100% zeker.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 03:37:
Uhm eigenlijk is het niet nieuw voor me...helemaal niet..
Het is eigenlijk wat ik gewend ben om te typen.
Klinkt misschien raar...maar ik kan er zelf ook niks aan doen. :)
offtopic:
Hehe dat kan maar 2 dingen betekenen: Of je bent pas in het Windows (95 of hoger) tijdperk met computers begonnen Of je bent een linux fanaat :z :P

ELiA, jij ook welkom. Lees beide even de FAQ... Dat wordt altijd wel gewaardeerd. Daar staan ook dingen als doorlinken enzo in.

[ Voor 15% gewijzigd door Room42 op 13-06-2004 05:06 ]

Simracing set: Thrustmaster TX Servo Base + T3PA Pro + Leather 28GT Wheel (Revisie nodig!) aangeboden - En meer!

Pagina: 1