Toon posts:

BIN of ISO image junk data

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal ik heb een raar probleempje,als ik van emule of edonkey image bestand download,dan krijg ik soms junk data.
als ik die bestand opent dan zie ik alleen track 1 staan bij iso buster,en bij winiso
krijg ik invalid image format :(
ik heb van alles geprobeert maar kom der niet uit.
wat ik rare vind is als ik zelfde bestand bij emule download dan download die 10 mb p/s zoiets terwijl die 3 kbs p/s gaat dus hij download niet echt maar die bestand gaat van zelf vol ,ik kweet niet hoe ik dat moet uitleggen is rare probleem maar ik heb nou weer een bestand gedownload via edonkey bestand van 700 mb bin als ik opent met isobuster dan zie ik alleen track 1 staan en met winiso opent die niet.
maar als ik op cd brand dan werkt die ook niet ,echt jammer dat edk server ook van die false bestanden te vinden zijn :(

ik hoop dat iemand mijn probleem snapt wat ik nou wil weten is dat nou junk data ! 8)7

alvast bedankt tweakers

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Als het bestand met 10Mb p/s binnen komt lijkt me iets niet helemaal jofel. Zit je achter NAT/Firewall/Proxy whatever? Komen andere bestanden wel goed binnen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op 13 juni 2004 @ 02:41:
Als het bestand met 10Mb p/s binnen komt lijkt me iets niet helemaal jofel. Zit je achter NAT/Firewall/Proxy whatever? Komen andere bestanden wel goed binnen?
jah dat zat ik ook na te denken, ik gebruik norton personal firewall 2004 en antivirus 2004 ,wat ik raar vind is dat norton scant sommige inkomende bestanden dan komt rechts onderin popup en kan stop scan klikken of ok ik vind wel irri :/

maar hij download soms niet ik heb emule opniew geinstaleert helpt ook niet
soms dan download die niet en ik zie dat bestand vol gaan tot die bestand klaar is

ik shrok der zelf van ,ik ging effe beneden drinke halen kwam ik trug was die bestand al klaar _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 02:56 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sorry, dan houdt het bij mij ook op. Weet geen ene ruk van NPF2004 en NAV2004. Ik werk altijd met McAfee en een smoothwall/gentoo/hardware/w2k(3)/enz. -router.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 13-06-2004 02:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op 13 juni 2004 @ 02:47:
sorry, dan houdt het bij mij ook op. Weet geen ene ruk van NPF2004 en NAV2004. Ik werk altijd met McAfee en een smoothwall/gentoo/hardware/w2k(3)/enz. -router.
ik begin twijfels te krijgen met die symantec products ik heb een 2400+ 512 ram
lijkt wel of ik een amd athlon 850 hebt van 4 jaar trug die, antivirus maakt me hele pc traag en scant alles als ik iets aan downloaden bent ;(

maar jah nog bedankt voor hulp :)

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand oplossing voor dit probleem of hoe dit komt :'(

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 04:00 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 20:00

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kicken van je topic niet binnen 24u.

Heb je dat probleem altijd of maar af en toe? Als het maar af en toe is, dan kies je net de verkeerde uit en krijg je gewoon "lege" rotzooi binnen. Er zijn al een aantal topics over geweest dat iemand met zijn ADSL-lite verbinding (of willekeurig een andere verbinding) ineens van emule een bestand download met 8MB/s (ja MegaByte (en de precieze snelheid weet ik niet meer, maar in ieder geval een snelheid die ze nooit kunnen halen)), wat dus absoluut niet mogelijk is en als het bestand dan geopend wordt met isobuster of gebrand wordt, dan blijkt het bestand gewoon corrupt te zijn.

(Zo'n topic staat ergens in I&T, zoek er maar eens naar of zo.)

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFluitketel op 13-06-2004 09:17 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Waarschijnlijk heb je gewoon een fake file binneghaald, die alleen maar staat uit nullen of enen. Aangezien een enorme rij van nullen erg goed te comprimeren is, kan je enorme hoeveelheden data binnen een korte tijd binnenhalen, terwijl je in werkelijkheid maar met 3 KB/s iets download.

Hoeveel mensen deelden dit bestand? Over het algemeen heeft het 'echte' bestand veel sources, en zo'n fake maar een paar.

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 13 juni 2004 @ 09:59:
Waarschijnlijk heb je gewoon een fake file binneghaald, die alleen maar staat uit nullen of enen. Aangezien een enorme rij van nullen erg goed te comprimeren is, kan je enorme hoeveelheden data binnen een korte tijd binnenhalen, terwijl je in werkelijkheid maar met 3 KB/s iets download.

Hoeveel mensen deelden dit bestand? Over het algemeen heeft het 'echte' bestand veel sources, en zo'n fake maar een paar.
thnx for hulp,maar ik shrok der zelf van daarlijk is dat met alle iso bin image
maar jah dus ligt niet aan mijn nog bedankt

laatste vraagje dan nog die bestand die ik gedownload hebt, downloaden ook mensen gewoon en kun je dan zien als het file corrupt is als die mee bezig is met downloaden.
ik laat meestal pc 24 uur aan :'(
en als ik soms bestand download dan zie ik beschikbaar 75% staan.
dan download die niet meer verder na een tijdje
wilt dat zeggen dat niet meer beschikbaar is die bestand die ik download ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 16:10 ]

Pagina: 1