Ik had dus ff gemaild dat ie verrot was, komt net met een plof een envelop door de bus, een kleine gewoon, de plof was van de C!T en RG
maar ik haal hem eruit en zie dat hij niet echt verschilt, is het wel de moeite waard, en is het risicovol om het te doen?
Verwijderd
Zolang je voorzichtig tewerk gaat lukt alles =)
Als je maar niet ergens op gaat slaan of ergens aan trekt dat MOER vast zit, kan er weinig fout gaan denk ik. Maar of het zin heeft... Dunno... Word ie erg warm dan ? Laat hem fkes flink draaien, en voel dan eens aan de heatsink. Als ie erg heet is zou ik het idd proberen, anders maakt het toch niet veel uit en zou ik het niet doen.
Suc6 GreetzZ MaSsiE
Als je maar niet ergens op gaat slaan of ergens aan trekt dat MOER vast zit, kan er weinig fout gaan denk ik. Maar of het zin heeft... Dunno... Word ie erg warm dan ? Laat hem fkes flink draaien, en voel dan eens aan de heatsink. Als ie erg heet is zou ik het idd proberen, anders maakt het toch niet veel uit en zou ik het niet doen.
Suc6 GreetzZ MaSsiE
Verwijderd
Hmz..welk os wil je er opzetten, want win2k net als die jongen/meisje zei gaat over op z'n eigen drivers en dan is dus alles weg. je moet dan op F6 drukken tijdens de eerste bleedje die je ziet... staat er ook onder, hit F6 to load non-m$ drivers ofzo. die staan vast en zeker op het cdtje die je erbij hebt gekregen. daar staat het wel in. meestel highpoint ofzo
enne dan moet je dus die oemsetup.txt ofzo iets ff op een flop zetten en dan waar proberen.
ik zelf heb het net met een asus k7 gedaan... werkt PERFECT
ik zelf heb het net met een asus k7 gedaan... werkt PERFECT
Geloof dat bovenstaande reply niet echt hierop sloeg..
Maargoed, als ik het goed begrijp heb je het over de vervangen chipset koeler die Abit verstuurd ?
Ik heb hem vervangen, is de moeite waard, deze is gewoon stil, niet meer dat gerammel.
Hij lijkt hetzelfde maar de fan is anders..
Maargoed, als ik het goed begrijp heb je het over de vervangen chipset koeler die Abit verstuurd ?
Ik heb hem vervangen, is de moeite waard, deze is gewoon stil, niet meer dat gerammel.
Hij lijkt hetzelfde maar de fan is anders..
IP Rocks
k, ik wil er gewoon win98 SE opzetten, en hij ziet er idd. hetzelfde uit, op wat kleine verschillen na, maar ik ga het wel doen, dit is tweakers.....
Verwijderd
Heb ook een Abit KT7 met zo'n herriemaker, waar heb jij naartoe gemaild dan?
Ik wil ook een nieuwe
Moet je nog een aankoopbon overleggen?
Abit heeft toch ook een nederlandse vestiging
Ik wil ook een nieuwe
Abit heeft toch ook een nederlandse vestiging
Verwijderd
je gaat gewoon naar abit site en mailt naar 1 van de adressen
met een smoes dat je fan kapot is .. daarna sturen ze je zonder probleem eentje op
met een smoes dat je fan kapot is .. daarna sturen ze je zonder probleem eentje op
Verwijderd
Kan ik ook gewoon zeggen dat hij veel herrie maakt? Of moet ik echt zeggen dat hij kapot is? wat hebben jullie gedaan ?
Verwijderd
sja ik heb gewoon gezegd hij is stuk ..
klaar..
en toen zeiden ze dat hij zo snel mogelijk op gestuurd zou worden
nou vandaag met inderdaad flinke klap lag ie op de mat in een doos ..
maar ik heb wel 1 verschil ..
ik heb een geel-rood stikkertje op de Fan met Abit erop..gekregen
klaar..
en toen zeiden ze dat hij zo snel mogelijk op gestuurd zou worden
nou vandaag met inderdaad flinke klap lag ie op de mat in een doos ..
maar ik heb wel 1 verschil ..
ik heb een geel-rood stikkertje op de Fan met Abit erop..gekregen
Mijnes is hetzelfde, op wat kleine verschillen na, mar hij ziet er toch beter uit van binnen, de ronding van de fan zeg maar, dat ziet er anders uit. Verder is me stickertje wat valer
Zou die koeler ook op een 440BX passen/werken?
Ik heb er ook een op m'n A7V zitten... Scheelt heel wat graadjes (icm pasta).
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
|ik heb al een ander oplossing : Ik heb hem op me GF2 Pro naast me ander cooler geplaats, dan koelt ie het geheugen ook nog ff, ik vind het risico te groot om toch het mobo weer helemaal eruit en araf te halen, terwijl ie nu net lekker draait. Maar nu wordt me GF2 Pro ook weer wat beter gekoelt
Ik heb gewoon gezegd dat hij het geluid maakt van een boormachine in een betonnen muur. Heb geen mail teruggehad, maar wel een envelop met een nieuwe. Die zat ook al op een heatsink, dus ik dacht ik haal die oude er inclusief heatsink af. Ik kan je vertellen dat je die plastic thingies waarmee hij vast zit toch behoorlijk lastig lost krijgt... Ik heb er iig een tang en aardig wat kracht bij moeten gebruiken. >:-)
Alles doet het nog en geen geluidsoverlast meer (m'n Asus S500 daargelaten).
Alles doet het nog en geen geluidsoverlast meer (m'n Asus S500 daargelaten).
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
kan iemand ff een email dress posten van een zoeen zaak waar ie het heb gekregen dan kan ik er ook ff heen mailen kan op abit site nul vinden alvast bedankt
In Germany and Benelux (Belgium, Netherlands, Luxembourg) countries:
AMOR Computer B.V. (ABIT's European Office)
Van Coehoornstraat 7,
5916 PH Venlo, The Netherlands
sales@abit.nl
technical@abit.nl
Tel: 31-77-3204428
Fax: 31-77-3204420
AMOR Computer B.V. (ABIT's European Office)
Van Coehoornstraat 7,
5916 PH Venlo, The Netherlands
sales@abit.nl
technical@abit.nl
Tel: 31-77-3204428
Fax: 31-77-3204420
39
Verwijderd
Hmm, ik vind het niet echt correct dat sommigen naar Abit mailen om een nieuwe fan terwijl hun fan helemaal niet kapot is. We mogen blij zijn dat een fabrikant zo goed omgaat met haar klanten, daarom vind ik het niet netjes om ze te besodemieteren. Straks is die fan van mijn KT7 ook kapot, en dan krijg ik niet meer een nieuwe van Abit, omdat iedereen van die dingen gevraagd had.
Verwijderd
je heb die hele kut cooler niet nodgi. dat shit ding makt een klootte herrie en doet niks ik heb dat ding uit staan en me bus op 110!!. ik heb nog een url waaring ok wat staat dat dat ding waardeloos
is
het staat in de 4de alinea.
is
het staat in de 4de alinea.
Pagina: 1