Hoi ik heb nu voor de 2e keer dit probleem : Ik kan niet meer op een partitie van mijn harde schijf en de andere kan ik geen mappen openen maar op de zelfde HDD kan ik wel op mijn windows schijf ...
ik wil graag weten hoe dit komt want dit is nu 2e keer in 1 maand tijd ...
( zal niet aan IDEE kabels liggen vorige HDD had er geen last van ... en de HDD is 2 maanden oud)
ik heb :
1x 60 gig maxtor schijf ( werkt nog gewoon)
1x 160 Gig Maxtor schijf
partitie 1: Windows (c schijf) deze werkt nog gewoon helemaal...
partitie 2: Apps and programs : Hier zie ik de mappen in de root wel maar als ik ze wil openen dan zegt hij toegang geweigerd
partitie 3: Zooi : deze is van 130 gig Hier kan ik helemaal niet meer op ik moet hem eerst formateren zegt hij
als je bij schijfbeheer kijkt dan zie je dat hij 100% vrij is en geen bestandsysteem heeft
Het is nu al de 2e keer in 1 maand tijd ( vorige keer met veel moeite alles kunnen formateren en weer goed ( maar alles kwijt ) kunnen krijgen...
kan iemand mij helpen
Bij voorbaat dank
ik wil graag weten hoe dit komt want dit is nu 2e keer in 1 maand tijd ...
( zal niet aan IDEE kabels liggen vorige HDD had er geen last van ... en de HDD is 2 maanden oud)
ik heb :
1x 60 gig maxtor schijf ( werkt nog gewoon)
1x 160 Gig Maxtor schijf
partitie 1: Windows (c schijf) deze werkt nog gewoon helemaal...
partitie 2: Apps and programs : Hier zie ik de mappen in de root wel maar als ik ze wil openen dan zegt hij toegang geweigerd
partitie 3: Zooi : deze is van 130 gig Hier kan ik helemaal niet meer op ik moet hem eerst formateren zegt hij
als je bij schijfbeheer kijkt dan zie je dat hij 100% vrij is en geen bestandsysteem heeft
Het is nu al de 2e keer in 1 maand tijd ( vorige keer met veel moeite alles kunnen formateren en weer goed ( maar alles kwijt ) kunnen krijgen...
kan iemand mij helpen
Bij voorbaat dank