afgelopen week heb ik mijn laatste securety patch geinstalleerd, nu heb ik ineens geen internet verbinding meer. ook zijn mijn commando's onder dos command (xp) zoals ipconfig uit het register verdwenen. mijn dhcp werkt ook niet meer en kan wel handmatig een ip adress invoeren. ik kan dan wel nog op het netwerk en kan dan ook de dns pingen (dns goed ingesteld). heb een fix gedraaid die winsockxpfix.exe heette maar dit mocht helaas niet helpen. als we via de command line naar c:\windows\system32 gaan en daar dan ipconfig draaien krijg ik wel mooi mijn ip te zien en heb ik een 169 nummer gekregen voor ik daar een release uit dan krijg ik de foutmelding dat ie geen release kan uitvoeren omdat ie de socket 3 niet kan benaderen
ik heb alles na gezocht zover ik kon komen en ben nu helemaal op het eind. ik heb geen zin om de pc een nieuwe wininstallatie te geven want dan ben ik dagen bezig met al mijn progjes te installeren grrrrrrrr
zijn er meer mensen die dit probleem tegen zijn gekomen (ps netwerk drivers verschonen had ook al geen zin )
zijn er meer mensen die dit probleem tegen zijn gekomen (ps netwerk drivers verschonen had ook al geen zin )