* decramy als abbo natuurlijk heel speciaal 
daarom krijg ik ook halve nieuwsbrieven. Scheelt mij weer leeswerk
Even een voorbeeldje:
Donderdag 10 juni. Ik krijg om 6 minuten over 6 keurig mijn mailtje
t.net heeft blijkbaar druk, dus die 6 minuten neem ik voor lief (aardig he?
).
nu zijn de laatste 2 berichten deze:
* decramy kijkt op de FP en ziet:
dat betekend dus dat er maar liefst 3! berichten niet in mijn inbox belanden.
Ik kijk de volgende dag in het mailtje van 6 over 6:
Die begint dus na 1800 te rekenen... (SELECT nieuwsitem FROM items WHERE date > 1759)
nu zie ik de text 'Populairste nieuwsberichten van de afgelopen dag' wel staan in mijn mailtje, maar ik heb die 3 nieuwspostings dus wel gemist.
In de prefs kan ik ook niet aangeven of ik alles of alleen de populairste mailtjes wil zien. En wat is de definitie van populair?
Kunnen onze fijne devvers daar eens naar kijken
daarom krijg ik ook halve nieuwsbrieven. Scheelt mij weer leeswerk
Even een voorbeeldje:
Donderdag 10 juni. Ik krijg om 6 minuten over 6 keurig mijn mailtje
nu zijn de laatste 2 berichten deze:
code:
1
2
| Do 16:09 Wachtwoorden soms jarenlang aanwezig op harde schijf 37 Do 14:58 Stichting RFID Nederland: 'Rfid breekt door in 2007' 31 |
* decramy kijkt op de FP en ziet:
code:
1
2
3
4
5
| 19:00 Google-zoekmachine van binnenuit bekeken 75 17:26 CSR bakt BlueCore4-chips met Bluetooth EDR-technologie 7 17:06 Microsoft roept concurrenten op om mee te werken met XNA 67 16:20 Sony releast NW-E55 en NW-E75 Network Walkmans 39 16:09 Wachtwoorden soms jarenlang aanwezig op harde schijf 65 |
dat betekend dus dat er maar liefst 3! berichten niet in mijn inbox belanden.
Ik kijk de volgende dag in het mailtje van 6 over 6:
code:
1
| Do 19:00 Google-zoekmachine van binnenuit bekeken 72 |
Die begint dus na 1800 te rekenen... (SELECT nieuwsitem FROM items WHERE date > 1759)
nu zie ik de text 'Populairste nieuwsberichten van de afgelopen dag' wel staan in mijn mailtje, maar ik heb die 3 nieuwspostings dus wel gemist.
In de prefs kan ik ook niet aangeven of ik alles of alleen de populairste mailtjes wil zien. En wat is de definitie van populair?
Kunnen onze fijne devvers daar eens naar kijken
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net