Toon posts:

HELP mijn documenten gewist via Kazaa (hoe herstellen)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

Heb een enorme fout begaan heb mijn documenten toegevoegd aan Kazaa. Ik was in de veronderstelling dat er een kopie was gemaakt van mijn documenten naar My shared folder.

Ik wilde niet al die bestanden in Kazaa dus heb ze allemaal geselecteerd en via kazaa gewist. In de veronderstelling dat ik ze wiste uit my shared folder ipv direct uit mijn documenten.

Het gevolg is dat ik alles kwijt ben !!!

Ik probeerde systeemherstel maar dat is niet gelukt

Hoe kan ik mijn bestanden terug halen???

Graag in makkelijke stappen uitleggen

Verwijderd

ik neem aan dat je al in je prullenbak hebt gekeken?

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

staan ze niet meer in je prullenbak??

ik vind het wel een beetje een naieve actie hoor, met een beetje nadenken had je dat zelf ook wel geweten.

Verwijderd

Topicstarter
newpegasus schreef op 12 juni 2004 @ 19:49:
staan ze niet meer in je prullenbak??

ik vind het wel een beetje een naieve actie hoor, met een beetje nadenken had je dat zelf ook wel geweten.
Nee via kazaa zijn ze altijd meteen weg, dus neit naar prullenbak

Klopt dat het erg naief was alleen het is eenmaal gebreurt

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen ze nog terug gehaald worden, ik geloof dat gewiste bestanden toch nog altijd ergens blijven hangen ook al zitten ze neit meer in de prullenbak

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

je zou een datarecovery tooltje kunnen proberen. in de OM FAQ / Beleid kun je er meer over vinden.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

B)
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 19:53:
Kunnen ze nog terug gehaald worden, ik geloof dat gewiste bestanden toch nog altijd ergens blijven hangen ook al zitten ze neit meer in de prullenbak
en dat kun je via de search wel vinden.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Topicstarter
PipoDeClown schreef op 12 juni 2004 @ 19:56:
B)

[...]

en dat kun je via de search wel vinden.
wat bedoel je?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 19:53:
Als je iets weggooit is het inderdaad niet helemaal verdwenen windows zorgt er dan alleen voor dat de ruimte die de files innamen weer "vrij" is

M.a.w de files staan er allemaal nog en zijn te recoveren zolang je er niets overheen gooit, het is dus erg belangrijk dat je op de partitie waar de bestanden stonden niets zet dus niks installeren en geen files verplaatsen naar de partitie.

Daarna is het mogelijk om met freeware tooltjes nog een hele hoop files terug te halen, er zitten vaak wel limiten aan de grote van de files die je kunt recoveren dit is meestal gedaan omdat je een gratis versie van het programma draait.

Zoek eens op download.com en google naar recovery tools je komt dan een hoop tegen

Hoop dat je wat aan deze info hebt (ik heb zelf een broertje dat een keer me stageverslag had weggegooid en dat kon ik gelukkig nog recoveren)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah.. dit is gewoon al erg vaak voorbij gekomen.
Kijk bijvoorbeeld hier eens naar:

Hoe krijg ik verloren gaande data terug?
[search=datarecovery]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.