Toon posts:

probleem met outlook & adresboek importeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb winxp en outlook xp opnieuw geinstalleerd. eerst heb ik de complete map documents and settings naar de d gecopierd en format c gedaan.

Nu ik heb ik de .pst map terug gezet en heb ik mijn emailtjes weer terug. alleen werkt het adresboek niet goed meer.

Ik kan wel als ik bv een mailtje wil sturen een naam intikken en dan op enter drukken, zodat het emailadres verschijnt. Maar ik kan niet meer zoeken in het adresboek

ik krijg de volgende fout melding als ik probeer op het icoontje adresboek klik:

Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kon niet worden geopend; de map is verplaatst of verwijderd of u hebt niet de nodigde machtigingen. Raadopleeg microsoft outlook help voor informatie over het verwijderen van deze map.

wat nu?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk eens of de attributen van de .pst-file goed staan. dus niet read-only. Ook al SP3 voor Office XP geïnstalleerd ? Deze is op de Office Update-site te downloaden :)

Verder is Office een Software-pakket, dus in Software Algemeen thuishoort :) Misschien kan je in Software Algemeen: FAQ wat info vinden over je meldingen, als deze na het updaten van Office nog steeds voorkomen. Maak voor de zekerheid nog wel een backup van je .pst :)

[ Voor 37% gewijzigd door sanfranjake op 12-06-2004 19:41 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04-2025
In een "zusterforum" :) vond ik een linkje: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;EN-US;823757

Oh, misschien is dit toch een iets ander probleem.

[ Voor 25% gewijzigd door Karina5000 op 12-06-2004 19:41 . Reden: Toch niet helemaal goed gelezen. ]

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Je moet waarschijnlijk de rechten voor de .pst file weer volledig voor je eigen account (naam dus) krijgen. Dit doe je door bij de eigenschappen van de file het bestand zeg maar 'over te nemen'. Waarschijnlijk lost dat je probleem al op.

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Godjira schreef op 12 juni 2004 @ 19:44:
Je moet waarschijnlijk de rechten voor de .pst file weer volledig voor je eigen account (naam dus) krijgen. Dit doe je door bij de eigenschappen van de file het bestand zeg maar 'over te nemen'. Waarschijnlijk lost dat je probleem al op.
ik heb sp 1,2 en 3 geinstalleerd, geen oplossing. Hoe neem je die rechten over???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 19:56:
[...]
ik heb sp 1,2 en 3 geinstalleerd, geen oplossing. Hoe neem je die rechten over???
In Windows Operated Systems - FAQ kan je Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map? vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

sanfranjake schreef op 12 juni 2004 @ 19:39:
Verder is Office een Software-pakket, dus in Software Algemeen thuishoort :)
^^ I'm with stupidanfranjake. WOS --> SA.

En inderdaad staat rechten over nemen in de WOSFAQ. Eventueel jezelf even admin rechten geven als dat niet het geval is. En deze weer afnemen als je klaar bent, standaard admin zijn is eng :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 13 juni 2004 @ 14:58:
[...]

^^ I'm with stupidanfranjake. WOS --> SA.

En inderdaad staat rechten over nemen in de WOSFAQ. Eventueel jezelf even admin rechten geven als dat niet het geval is. En deze weer afnemen als je klaar bent, standaard admin zijn is eng :+
rechten overnemen lukt niet echt. hij blijft zeiken dat ik geen adresboek heb. Ik heb in outlook wel een map met alle adressen, maar die kan ik niet importeren naar het standaard adresboek.
Pagina: 1