Toon posts:

phone browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Deze gsm net een paar dagen in huis, leuk telefoontje. Nu ben ik hem een beetje aan het "verkennen" Ik heb even een vraagje:
Ik wil nu graag en foto (die ik heb gemaakt met mijn gsm) naar de pc zetten (met infrarood)
Nu heb ik gelezen dat je dat kan doen met je Nokia phone browser.
Ik start de Nokia browser op de pc op en zie daar mijn 6230 en wanneer ik daar op klik zie ik galerij, daar klik in dan weer op en dan krijg ik de melding
"de bewerking kan niet worden voltooid"
Wat doe ik verkeerd???
(als dit al niet lukt ben ik benieuwd of ik de videofilmpjes voor elkaar krijg)

Wie kan en wil mij hierbij helpen??

Groetjes
Moniek

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-08-2025
Eerst zorgen dat je met je PC een infrarood verbinding hebt gemaakt en dan via de Nokia Phone Suite dacht ik

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58
Je kan toch op je telefoon gewoon bij Images in het menu Send kiezen en dan Infrared.
Lukt dat niet?

Verwijderd

Topicstarter
KewlKiddo schreef op 12 juni 2004 @ 18:29:
Eerst zorgen dat je met je PC een infrarood verbinding hebt gemaakt en dan via de Nokia Phone Suite dacht ik
Bedankt voor je reactie, helaas werkt dat ook niet.
Ik activeer op mijn gsm de infrarood en wacht tot hij in mijn pc herkent wordt daarna start ik de nokia browser op maar blijft helaas met dezelfde melding komen.

Verwijderd

Topicstarter
Fire69 schreef op 12 juni 2004 @ 18:31:
Je kan toch op je telefoon gewoon bij Images in het menu Send kiezen en dan Infrared.
Lukt dat niet?
Dit heb ik geprobeerd dan zegt ie weer "verzenden mislukt"op gsm (hij ligt wel bij infrarood)

• DanielB
Je krijgt wel toch op je PC het infrarood-icoontje en de melding dat er daadwerkelijk ook een verbinding is?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 18:37:
[...]

Dit heb ik geprobeerd dan zegt ie weer "verzenden mislukt"op gsm (hij ligt wel bij infrarood)
Bedankt!!! Op deze manier is het inderdaad gelukt!! Ik had de gsm denk ik te vroeg weggetrokken, ik zag verder ook niets gebeuren en toen ik de noika suit had afgesloten zag ik op mijn bureaublad de vraag of ik een bestand wilde accepteren, daarn werd de foto op het bureaublad geplaatst

Ik ga nu even de kleuren instellen want de foto heeft maar een aparte kleur, maar voor de rest perfect!!

• DanielB
Geduld is een schone zaak :)

offtopic:
Je hebt jezelf gequote :Y)

Verwijderd

Topicstarter
KewlKiddo schreef op 12 juni 2004 @ 18:45:
Geduld is een schone zaak :)

offtopic:
Je hebt jezelf gequote :Y)
Hallo,
Hier ben ik nogmaals,
Ik heb inmiddels de video ook uitgeprobeerd en naar pc gezet (geen beste kwaliteit, maar ja kan niet alles hebben he?)
Nu wil ik wat mp3 tjes naar mijn gsm verzenden, gister en vanmiddag is me dat gelukt met de nokia suite (nokia audio manager), nu wil ik er nog een paar opzetten. Wanneer ik "overbrengen naar telefoon aanklik gaat het indicatiestreepje lopen en houd er op een gegeven moment maar zo mee op en dat staat er ook niets op mijn gsm. Het liedje wat ik er vanmiddag op gezet heb krijg ik nu ook ineens niet meer naar gsm verzonden (ik doe het op dezelfde manier als vanmiddag)
Ik snap er even niets meer van :|

Zouden jullie me nogmaals kunnen helpen???
moniek

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:17:
[...]

Hallo,
Hier ben ik nogmaals,
Ik heb inmiddels de video ook uitgeprobeerd en naar pc gezet (geen beste kwaliteit, maar ja kan niet alles hebben he?)
Nu wil ik wat mp3 tjes naar mijn gsm verzenden, gister en vanmiddag is me dat gelukt met de nokia suite (nokia audio manager), nu wil ik er nog een paar opzetten. Wanneer ik "overbrengen naar telefoon aanklik gaat het indicatiestreepje lopen en houd er op een gegeven moment maar zo mee op en dat staat er ook niets op mijn gsm. Het liedje wat ik er vanmiddag op gezet heb krijg ik nu ook ineens niet meer naar gsm verzonden (ik doe het op dezelfde manier als vanmiddag)
Ik snap er even niets meer van :|

Hier ben ik weer, de liedjes zijn bv 4000 kb rechtsonderin staat "op telefoon vrij 1500kb"
Ik weet niet of ze op het mmc kaartje opgeslagen zijn en kan ook nergens vinden hoe ik de bestaande mp3 tjes in mmc kan zetten, misschien is dat wel de reden dat het niet lukt

Zouden jullie me nogmaals kunnen helpen???
moniek

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:58
Ten eerste, mag ik je vragen om je eigen niet te quoten als kick! |:(

In de nokia suite kan je normaal toch kiezen of je het naar de mmc stuurt of naar het gewone geheugen?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Fire69 schreef op 12 juni 2004 @ 20:51:
Ten eerste, mag ik je vragen om je eigen niet te quoten als kick! |:(
Als je even goed kijkt zie je dat ze wilde editten ipv quoten want ze heeft een stukje toegevoegd. Even goed op de knopjes letten, Moniek! Foei! ;)

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem ook welns (Win XP)
Na veelveelvulkdig heen en weer transferen.
Na een complete reboot van het systeem dan is alles weer voor een paar dagen voor elkaar...

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

allereerst sorry voor die quote, ik had het later pas in de gaten.

Het is nu zo op mijn gsm:
Ik stuur een mp3 via laptop naar mijn gsm (met nokia bijbehorende software)
Ik kan er maar 1 mp3 heensturen en wanneer hij op mijn gsm terecht komt verplaats ik de mp3 naar de mmc (dat heb ik nu wel gevonden) ik kan het niet vinden dat hij hem automatisch naar de mmc stuurt. Dus telkens kan ik maar 1 mp3 naar de gsm sturen want dat is het geheugen van de gsm vol, als ik hem dan verplaats is er weer een plek vrij voor een nieuwe. Wel omslachtig zo.

Groetjes Moniek
Pagina: 1