Hallo
Ik ben niet echt heel erg goed met servers maar het is me wel gelukt om een linux systeem op te zetten met mysql en php. Nu werkt alles goed alleen mijn database viel om de zoveel tijd uit. Ik draaide eerst mysql 4.0. Nu draai ik mysql 3.0 maar die reboot nog om de zoveel tijd
Dit zijn de stats van phpmyadmin. En de uptime is nooit hoger gekomen dan 8 uur
----------------------------------------------------------
Deze MySQL server draait inmiddels 0 dagen, 7 uren, 9 minuten and 23 seconden. Hij is gestart op 12 Jun 2004 om 11:06
Query statistieken: Sinds het opstarten zijn er, 7.045 queries gestuurd naar de server.
----------------------------------------------------------------
Verder draait er een goed lopent forum op de server (phpbb)
Nu is mijn vraag. Heb ik iets verkeerd gedaan. Of is het normaal dat mysql reboot. En hebben de gebruikers daar last van ?.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.
en dat ik genoeg informatie gegeven heb
Ik ben niet echt heel erg goed met servers maar het is me wel gelukt om een linux systeem op te zetten met mysql en php. Nu werkt alles goed alleen mijn database viel om de zoveel tijd uit. Ik draaide eerst mysql 4.0. Nu draai ik mysql 3.0 maar die reboot nog om de zoveel tijd
Dit zijn de stats van phpmyadmin. En de uptime is nooit hoger gekomen dan 8 uur
----------------------------------------------------------
Deze MySQL server draait inmiddels 0 dagen, 7 uren, 9 minuten and 23 seconden. Hij is gestart op 12 Jun 2004 om 11:06
Query statistieken: Sinds het opstarten zijn er, 7.045 queries gestuurd naar de server.
----------------------------------------------------------------
Verder draait er een goed lopent forum op de server (phpbb)
Nu is mijn vraag. Heb ik iets verkeerd gedaan. Of is het normaal dat mysql reboot. En hebben de gebruikers daar last van ?.
Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen.