Toon posts:

[foute modderaties] Kookcursus les 30

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers.net Kookcursus, les 30: Prescott-afhaalmenu

Het staat er vol van :/
First posts op 3, overbodige posts op 2, etc. Hier moet dringend een powermod naar kijken, want sommigen zijn al vaak gemod, dus heeft een gewone moderator nog maar een invloed van ~0,3 op de totaalscore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ten eerste hoort dit in TMF, ten tweede snap ik niet goed waar je je zo druk om maakt. Het item is nog geen half uur online, er zijn amper 15 reacties geplaatst en ik zie slechts één reactie die al zo vaak is gemod dat een extra moderatie wat minder effect heeft. Lijkt me nog lang geen zaak voor PM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Steve schreef op 12 juni 2004 @ 17:46:
Ten eerste hoort dit in TMF, ten tweede snap ik niet goed waar je je zo druk om maakt. Het item is nog geen half uur online, er zijn amper 15 reacties geplaatst en ik zie slechts één reactie die al zo vaak is gemod dat een extra moderatie wat minder effect heeft. Lijkt me nog lang geen zaak voor PM's.
|:( Inderdaad op het verkeerde forum gedrukt.

Je hebt gelijk, er zijn inderdaad wat weinig modderaties die al veel beoordelingen gehad hebben. Toch lijkt het me zaak het in de gaten te houden, want imho staan er echt veel flame's in... Niet alleen tegenover AMD, het lijkt wel of alle users het opeens leuk vinden om T.net te bashen, bijvoorbeeld:
Het wordt mss tijd dat we ook de artikels kunnen beoordelen en niet alleen de commentaren.

Dan kreeg deze van mij alvast een -1 overbodig
Staat op 0 interessant.
Zo zijn er wel veel, maar misschien komt het idd vanzelf nog goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:48

botoo

💀 too old to die young

iig een draadje om in de gaten te houden Jan B)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij andere onderwerpen zijn ook regelmatig dingen 'fout' gemodereerd.

Wat moet een bericht als Ja, het volk is immers zeer deskundig op dit gebied in hemelsnaam op +2 informatief?

Ik zie er niet iets informatiefs in om eerlijk te zijn.

Of Ja zeg, stel je voor dat een minister zou luisteren naar de wensen van de volksvertegenwoordiging. Dat kan natuurlijk echt niet. Wat een idioot.

Die post staat op +3 inzichtvol, nou snap ik ten eerste niet wat deze post op +3 moet, maar inzichtvol is het ook niet, het is juist sarcastisch bedoeld volgens mij, of anders is het een troll/flamebait al naargelang hoe je het opvat.

Of * Flipz thinks those IIS servers need a pache! The best solutions are the simplest. Just a pache.

Wat is een pache en waarom staat dit bericht op +2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Steve schreef op 12 juni 2004 @ 17:46:
Lijkt me nog lang geen zaak voor PM's.
Het is idd vroeg en het is nog geen zaak voor de PM's... maar laat iig het gegeven dat het nog niet voor de PM's iets is, dit topic op TMF overbodig lijken. 'We' waardereren iedere vorm van aandachttrekkij en zetten de bruikbare middelen graag in.. ook in vroege stadia.

:)
[edit]
Deze van Flipz.... ocharme, al had hij hem neutraal opgesteld of adviserend gemaakt met exact dezelfde inhoud, dan was het een +3...... (zoiets als:"Mensen, het is beter om Firefox ...want ..... en [url ter downloading] enz) maar nee, weer de trollaanduiding van "Ik snap niet hoe mensen zo dom kunnen zijn".......
Inhoudelijk een +3, qua vorm zo'n dikke troll dat íe gewoon weer bijzonder wordt....

[ Voor 38% gewijzigd door Delerium op 25-06-2004 23:39 ]

Pagina: 1