Toon posts:

[98] Sneltoetsen Remote Desktop niet in te stellen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb hier een windows xp en een windows 98 machine in een netwerk hangen.
Nu wil ik via LAN een remote desktop verbinding opzetten.

Wil met mijn windows 98 machine de desktop zien van windows xp. Dat lukt allemaal nog. Ik heb het programma van de microsoft site afgehaald. Ik kan nu gewoon mijn remote desktop oproepen in windows 98.

Alleen wil ik ook graag gebruik gemaken van mijn sneltoetsen bijv. ALT-TAB. Als ik dat overigens doe dan functioneren die in mijn windows 98 machine wat uiteraard niet de bedoeling is.

Ik weet dat je in de opties bij local resources de optie bij keyboard moet activeren.

Maar dat is juist mijn vraag ik kan die optie niet selecteren. Het gedeelte keyboard is niet actief (grijs getint).

Weet iemand hoe dit is op te lossen zodat ik toch gebruik kan maken van mijn sneltoetsen, wil tevens eigenlijk snel bestanden kunnen verslepen tutten host en remote.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Kick

dit zou ik dus ook wel willen weten aangezien ik hier niks over kan vinden via de search en hetzelfde probleem heb :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 23:47:
Kick

dit zou ik dus ook wel willen weten aangezien ik hier niks over kan vinden via de search en hetzelfde probleem heb :?
Wat heb je precies allemaal al geprobeerd? Zou het misschien kunnen zijn dat Windows 98 deze vorm van remote desktop niet ondersteunt? Ik weet in ieder geval dat het op een 2000 en hoger client prima werkt :)

Zit je misschien in een domein, of is er via .pol bestanden wellicht het een en ander aan de pc geknutseld?

Tevens titel even aangepast: Remote Desktop Windows 98 > [98]Sneltoetsen Remote Desktop niet in te stellen?*

[ Voor 10% gewijzigd door sanfranjake op 05-12-2004 00:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

sanfranjake schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:03:
[...]

Wat heb je precies allemaal al geprobeerd? Zou het misschien kunnen zijn dat Windows 98 deze vorm van remote desktop niet ondersteunt? Ik weet in ieder geval dat het op een 2000 en hoger client prima werkt :)

Zit je misschien in een domein, of is er via .pol bestanden wellicht het een en ander aan de pc geknutseld?

Tevens titel even aangepast: Remote Desktop Windows 98 > [98]Sneltoetsen Remote Desktop niet in te stellen?*
Ja ik denkd at dit probleem is want bij mij lukte het ook altijd met 2k maar bij 98 is er al een hele hoop wta je niet in kan stellen bij rdp, maar ik hoopte gewoon of er mischien een om weg was mischien via een ander programma waardoor je het wel binne het rdpvenster kan gebruiken