wie weet link naar Rabo Telebankieren Extra

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• mooizooi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
Op donderdgaavond is mijn computer volledig vatsgelopen. Na vele uren heb ik nu eindelijk mijn software en data gered, ook de nieuwe software is geinstalleerd. Het enige probleem wat ik nog heb is met Rabo Telebankieren Extra.

De data heb ik nog allemaal, maar omdat ik windows 2000 opnieuw heb geinstalleerd ben ik bepaalde data in de systeem map van windows kwijt. Dus opnieuw installeren van de software van de Rabobank is de neige optie. Maar helaas kan ik de cdrom met de software niet meer vinden. Op de site van de Rabobank kan ik alleen de update vinden.

Daarom dus de vraag of iemand een link weet naar de originle software van de Telebankieren Extra versie.

Carpe Diem

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:45

Entity

9000rpm

Ik denk niet dat men deze software online heeft staan, ik denk dat je daarvoor naar de Rabobank zelf moet...

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Waarom bel of mail of ga je niet even naar de Rabobank?
Leg daar het hele gebeuren uit en ze geven je een nieuwe :)

[ Voor 7% gewijzigd door Rone op 12-06-2004 17:42 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Rabo Telebankieren Extra staat inderdaad niet online (wel de update naar versie 4.0.4), dus die kun je het beste maandag bij de bank gaan ophalen. Dat is sneller dan bellen/mailen.

• mooizooi
De software heb ik nog niet kunnen vinden op het net, eigenlijk jammer omdat de software zonder rekening en accountnummer niet bruikbaar is. Vandaar dat er misschien iemand is die de software wel beschikbaar heeft en waar ik die dan van kan downloaden.

Carpe Diem

• mooizooi
wachtten tot maandag is lastig omdat de meeste banken pas om 10.00 uur open gaan. En toevallig moet ik maandag om 7.00 uur vertrekken naar Schiphol en kom dan pas weer zondag terug . . .

Carpe Diem

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Bel eventueel een paar ondernemers in de buurt. D'r zijn er behoorlijk wat die van dat pakket gebruik maken. Misschien kun je een CD'tje lenen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het lijkt me dat als de Rabobank zou willen dat deze software gratis te downloaden zou zijn dat ze deze dan ook wel gratis ter download zouden aanbieden. Aangezien de software in kwestie gewoon van de Rabobank is mag deze dan ook niet via GoT worden uitgewisseld :)

edit:
:w

[ Voor 3% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2004 17:49 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als de Rabobank de software niet online aanbiedt (maar de updates wel; het is blijkbaar een duidelijke keuze van hun kant), is het denk ik niet aan ons om de software te gaan verspreiden. Bel ze maandag dus even of ga even langs. En maak voortaan een backup van alles dat je belangrijk vindt ;)

edit:

En dit bewijst maar weer eens dat ik Spuit 11 ben. Hoi Spider.007 :w

[ Voor 13% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2004 17:46 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.