Ik gebruik sinds een week of twee bittorent maar ik er heb problemen mee. Het zit zo: als ik met Bittorent download en helemaal niks met de computer doe, gaat alles normaal en kan ik een download mee afmaken. Maar als ik tijdens het downloaden met de computer werk(hier gaat het om surfen) verlies ik m'n internet connectie. En als ik dan de bittorent programma wil afsluiten loopt alles vast. Niet dat ik dan met de muis niet kan bewegen of folders niet kan openen, maar ik kan geen programma's meer openen(het gaat dus over alle prog. zoals msn tot IE) en niet afluiten, herstarten, uitloggen. Zelfs de Taskmanager komt niet tevoorschijn. Dus moet ik maar zelf de computer afsluiten.
Mijn Probleem is dus als ik met bittorent download:
- geen internet verbinding meer(geen IP). Ik heb Repair gedaan maar dan loopt het vast alsie gaat Repair-en. En ik kan ipconfig /renew beeld niet tevoorschijn halen.
- Kan geen programma's meer openen(de prog. waar ik mee bezig was, lopen ook na paar minuten vast)
- Kan niet afsluiten etc
Ik heb voor de zekerheid met adware en een virus scanner gescant zonder succes.
Kan iemand mij vertellen wat hier nu aan de hand is? Ik weet geen raad meer
PS. Het is bij elke Bittorent programma zo. Ik heb met de volgende geprobeerd: BitTornado, Azureus, Shareaza, ABC en de gewone Bittorent.
EDIT
Ik heb Windows XP SP1
1.5 ghz
256 ram
Mijn Probleem is dus als ik met bittorent download:
- geen internet verbinding meer(geen IP). Ik heb Repair gedaan maar dan loopt het vast alsie gaat Repair-en. En ik kan ipconfig /renew beeld niet tevoorschijn halen.
- Kan geen programma's meer openen(de prog. waar ik mee bezig was, lopen ook na paar minuten vast)
- Kan niet afsluiten etc
Ik heb voor de zekerheid met adware en een virus scanner gescant zonder succes.
Kan iemand mij vertellen wat hier nu aan de hand is? Ik weet geen raad meer
PS. Het is bij elke Bittorent programma zo. Ik heb met de volgende geprobeerd: BitTornado, Azureus, Shareaza, ABC en de gewone Bittorent.
EDIT
Ik heb Windows XP SP1
1.5 ghz
256 ram
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 17:44 ]