Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Uhm.... HELP?

Ik heb net de draad die in de splitter gaat (telefoon) doorgeknipt, nu moet ik weer een nieuw draadje daarin stopen. Alleen weet ik de kleur volgorde niet meer |:(.

Als iemand mij dus de kleur volgorde van een telefoondraad kan geven?

(liefst snel, we zitten nu dus zonder telefoon thuis.)

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:31:

Welke kleuren heb je? Heb je 2 of 4 draaden??

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 20:12
zijn toch maar 2 draadjes... max 2x proberen... succes

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:33:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:31:

Welke kleuren heb je? Heb je 2 of 4 draaden??
4 draden
wit blauw rood oranje

en ik kan niet aan de anderekant kijken omdat die in de muur verwerkt zit :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 17:34 ]

Verwijderd

neem blauw en rood die 2 andere aan de buitenkant

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:33:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:33:

[...]

4 draden
wit blauw rood oranje
Mantel van de draad afhalen en niets aan draaden veranderen...... Vervolgens in rj11 connector duwen en de connector aanknijpen...... Moet werken ;)

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Dan haal je het zaakje toch even open en kijk je hoe het aangesloten was? Als je de boel heb doorgenipt zijn de draadje nog wel te identificeren.

Ben je nu zo in paniek door het telefoonloos-zijn dat je dat niet zelf had kunnen bedenken? :P

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:34:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:33:

[...]

Mantel van de draad afhalen en niets aan draaden veranderen...... Vervolgens in rj11 connector duwen en de connector aanknijpen...... Moet werken ;)
ronde kabel :)

en als ik wit blauw rood oranje volgorde neem, dan kan ik opnemen en kan ik praten , alleen horen ze me niet, ik hoor hun wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Pastinakel schreef op 12 juni 2004 @ 17:35:
Dan haal je het zaakje toch even open en kijk je hoe het aangesloten was? Als je de boel heb doorgenipt zijn de draadje nog wel te identificeren.

Ben je nu zo in paniek door het telefoonloos-zijn dat je dat niet zelf had kunnen bedenken? :P
er is verschil tussen een wandcontactdoos en een connecter.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:35:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:34:

[...]

ronde kabel :)

en als ik wit blauw rood oranje volgorde neem, dan kan ik opnemen en kan ik praten , alleen horen ze me niet, ik hoor hun wel :)
Blauw en rood in het midden van de connector duwen...... Werkt het de eerste keer niet dan de tweede keer de draadjes even omdraaien..... Hebt maar twee draden nodig van de 4

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:37:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:35:

[...]

Blauw en rood in het midden van de connector duwen...... Werkt het de eerste keer niet dan de tweede keer de draadjes even omdraaien..... Hebt maar twee draden nodig van de 4
gaat proberen

Verwijderd

Topicstarter
oke, kom er net achter dat het aan de telefoon lag en dus niet aan de manier hoe ik die draadjes deed :D

sorry, topic kan dicht...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:39:
oke, kom er net achter dat het aan de telefoon lag en dus niet aan de manier hoe ik die draadjes deed :D

sorry, topic kan dicht...
Perfectos....... Belze en de groeten van Hames

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ehm. Je hebt iets doorgeknipt. Dat betekent dat de plaats waar 't aangesloten zat nog steeds aangesloten is. Het gemiddelde RJ-11 connectortje is doorzichtig en wandcontactdoosjes zijn open te maken. Ik bedoel, dit is toch gewoon een kwestie van even kijken hoe het zat?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

CyBeR schreef op 12 juni 2004 @ 17:40:
Ehm. Je hebt iets doorgeknipt. Dat betekent dat de plaats waar 't aangesloten zat nog steeds aangesloten is. Het gemiddelde RJ-11 connectortje is doorzichtig en wandcontactdoosjes zijn open te maken. Ik bedoel, dit is toch gewoon een kwestie van even kijken hoe het zat?
Tja...dat dacht ik ook maar volgens TS ligt het iets genuanceerder. Maar uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het al opgelost is. :+

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Yeah maar kijk 's naar de tijd :P 't is dus opgelost terwijl ik aan het typen was :P

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

Korakal

Up up up!

FAQ Internet & Telefonie

daar staat het ook gewoon in :Y)

/dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.