Toon posts:

[WinXP] Mijn documenten weg na upgrade 98 -> XP *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey kheb een probleem, een computer met windows 98 heb ik windows xp opgezet. De setup vroeg om een update te doen van 98 naar xp das ook et meest voor de hand liggend.

Alles is overgezet naar xp, dus alle programma's alleen nu zijn alle foto's en andere documenten weg die in Mijn documenten stond :S Is dit nog trug te halen op 1 of andere manier?

Alvast bedankt!!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoezo bedoel je dat ze weg zijn? Bestaat de useraccount nog wel? Waar stonden de foto's precies in? Wat heb je zelf al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 12 juni 2004 @ 17:31:
Hoezo bedoel je dat ze weg zijn? Bestaat de useraccount nog wel? Waar stonden de foto's precies in? Wat heb je zelf al geprobeerd?
Nou ik heb alles doorzocht en ze staan er niet meer, alle mappen... er staat nu alleen nog maar een administrator account op eerst was er nog een andere...

Verwijderd

Geen nood !
Er is altijd nog GetDataBack !
Het kan inderdaad zo zijn dat de install alle "overbodig" mappen weg haalt

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
windows98: c:\mijn documenten
windows xp: c:\documents and settings\gebruiker\mijn documenten

misschien dat hier je probleem ligt?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-05 16:19

E-Vix

Nu met sneeuw!

Kijk eens in c:\mijn documenten.
Windows XP heeft namelijk zijn mijn documenten map op een andere plek staan dan waar windows 98 hem had staan. en voor zover ik weet laat hij de bestanden daar bij een upgrade ook gewoon instaan.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:34:
Geen nood !
GetDataBack??? Wat is dat dan?
Kheb trouwens al die mappen volgens mij al gesjeckt en nergens meer te vinden...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:34:
Geen nood !
Behalve dat door de installatie heel veel data is overschreven, dus weinig kans dat undelete programma's (zie de FAQ's van Software Algemeen en Opslagmedia & I/O Controllers) nog werken.

Trouwens pas ik de topictitel even aan, zie WOS Policy voor waarom :)

Maar inderdaad zou ik even je hele harde schijf doorzoeken, beginnend bij de directoeries die in je root staan :P

offtopic:
Dit maakt weer eens duidelijk waarom ik nooit een upgrade van een OS zelfs maar zou overwegen. Format + schone install is wat je wilt doen :P

edit:
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 17:38:
GetDataBack??? Wat is dat dan?
Probeer ajb eerst zelf uit te zoeken wat iets is voor je het vraagt. Probeer de allereerste hit bij [google=GetDataBack] eens ;)

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2004 17:51 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 12 juni 2004 @ 17:49:
[...]

Behalve dat door de installatie heel veel data is overschreven, dus weinig kans dat undelete programma's (zie de FAQ's van Software Algemeen en Opslagmedia & I/O Controllers) nog werken.

Trouwens pas ik de topictitel even aan, zie WOS Policy voor waarom :)

Maar inderdaad zou ik even je hele harde schijf doorzoeken, beginnend bij de directoeries die in je root staan :P

offtopic:
Dit maakt weer eens duidelijk waarom ik nooit een upgrade van een OS zelfs maar zou overwegen. Format + schone install is wat je wilt doen :P

edit:

[...]

Probeer ajb eerst zelf uit te zoeken wat iets is voor je het vraagt. Probeer de allereerste hit bij [google=GetDataBack] eens ;)
Sorry zal beter zoeken volgende x, kwas nogal in de stress... Kga et iig strax nog es proberen op die pc en dan laat ik et nog weten... iig bedankt voor de reacties alvast!
Pagina: 1