Toon posts:

Downloaden met grabit als ISP dit niet ondersteund

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

even het volgende. Ik probeer met Grabit te downloaden van servers die niet mijn Internet Service Provider zijn. Dit mislukt steeds. Zelf heb ik Solcon (www.solcon.net) als ISP. Deze ondersteund het downloaden van films, muziek enz.. naar mijn weten niet.

Is hier een oplossing voor. Ik heb al op het net zitten surfen en zag daar het wat staan over ipv6 installeren enz... maar ik vind dit allemaal nogal vaag. Een vriendje van mij zit bij planet en kan met 700kb downen, uiteraard all free :9 !

Weten jullie een oplossing om ook te kunnen downloaden en dan van servers die niet behoren tot mijn ISP, uiteraard dit zonder hiervoor te moeten betalen?

Alvast bedankt voor de support!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

films en muziek downloaden is illegaal; dus wees blij dat je daartegen wordt beschermd

Hiernaast zijn deze nieuws-servers vaak alleen benaderbaar via het interne netwerk. Mocht hij extern ook bereikbaar zijn zul je alsnog een account moeten hebben voor de provider in kwestie :)

[ Voor 54% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2004 17:35 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.