Hoi,
Ik moet de kabelinstallatie vernieuwen en zit nu met een vraag.
Hier is een foto waar de kabel binnenkomt en overgaat in wel een heel erg vaag draadje met flink wat tape eromheen.
Het draadje komt in de huiskamer binnen op de hoofdaansluiting.
-Is waar de rol tape geplakt is het overgangspunt en wat kan ik daaronder verwachten?
-Zit daar zeg maar een soort kroonsteen?
-Er staat toch geen enorme stroom op ofzo?
-Iedereen in topics heeft het over groene kabel, is dit het oude blauwe variant ervan?
-Zal dat draadje (1.5 meter lang) nu echt de kwaliteit verpesten en is het vervangen waard?
Ikzelf heb geen probleem om de boel los te halen alleen als ik het verpest dan krijg ik gedonder met vaders ivm ek
Die zooi ligt er volgens mij al 35 jaar in toen het huis afgeleverd werd.
Ik wilde nog even Essent mailen maar dadelijk sluiten ze me preventief af omdat het nogal sullige vragen zijn
ik wil gewoon goed voorbereid zijn.
Ik moet de kabelinstallatie vernieuwen en zit nu met een vraag.
Hier is een foto waar de kabel binnenkomt en overgaat in wel een heel erg vaag draadje met flink wat tape eromheen.
Het draadje komt in de huiskamer binnen op de hoofdaansluiting.
-Is waar de rol tape geplakt is het overgangspunt en wat kan ik daaronder verwachten?
-Zit daar zeg maar een soort kroonsteen?
-Er staat toch geen enorme stroom op ofzo?
-Iedereen in topics heeft het over groene kabel, is dit het oude blauwe variant ervan?
-Zal dat draadje (1.5 meter lang) nu echt de kwaliteit verpesten en is het vervangen waard?
Ikzelf heb geen probleem om de boel los te halen alleen als ik het verpest dan krijg ik gedonder met vaders ivm ek
Die zooi ligt er volgens mij al 35 jaar in toen het huis afgeleverd werd.
Ik wilde nog even Essent mailen maar dadelijk sluiten ze me preventief af omdat het nogal sullige vragen zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 16:27 ]