Toon posts:

Smoelenboek- Script PHP

Pagina: 1
Acties:
  • 566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He mensen!
Mij is gevraagd voor een bepaalde organisatie een smoelenboek te maken wat op het intranet geplaatst kan worden.
Het moet er ongeveer uit gaan zien als het onderstaande:

http://www.artwork.nl/phonebook/index.html

Kan iemand mij misschien tips geven waar ik een dergelijk script kan vinden of kan iemand me een klein opzetje geven hoe ik het beste kan beginnen. Ik heb weinig ervaring op het gebied van PHP en andere programmeertalen maar ben wel bereid het een en ander te willen leren.

Hopelijk kan iemand me verder helpen!
Greetz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:56

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi mojies!

Als eerste welkom op GoT :)

Dit is niet echt de manier waarop we topics starten hier op GoT. Om een en ander aan nieuwe users duidelijk te maken hebben we een hele collecties FAQs geschreven, met name Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Daarnaast heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) z'n eigen toevoegingen daarop voor lokale dingen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Wat je nu doet is vragen om een script of een opzet. Om het voor iedereen leuk te houden staan we vragen om kant en klare scripts hier niet toe. De bedoeling van Programming & Webscripting is om problemen op te lossen, niet kant en klare code uit te wisselen. Sites als www.hotscripts.com zijn hier veel beter in.

Een opzet is in dit geval ook moeilijk te geven. Ik denk dat je je het beste kan verdiepen in PHP en zelf proberen. Als je een concreet probleem hebt, dan ben je natuurlijk vrij om hier een topic over te openen. Let hierbij wel op de eerder genoemde quickstart.

Dit topic gaat om deze redenen in ieder geval dicht. Succes met je applicatie. :)

[ Voor 98% gewijzigd door gorgi_19 op 12-06-2004 16:53 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.