Toon posts:

Taakbalk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik heb de irritante taakbalk altijd verborgen, en als ik dan in de buurt ervan kom, springt ie weer te voorschijn. Nu terwijl ik dit typ is ie verborgen maar mijn internet explorer venster is onderaan niet volledig. Zo zie ik onderop vaag staan dat de pagina GEREED is, maar met sommige site's is het wel zo makkelijk om te zien of hij nog aant laden is of nog plaatjes aant downloaden is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:49
En wat wil je nu? Als je niet wilt dat ie tevoorschijn komt moet je 'm niet verbergen. En dat probleempje met IE heeft iedereen, dus daar zul je ook mee moeten leren leven.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 12 juni 2004 @ 15:51:
En wat wil je nu? Als je niet wilt dat ie tevoorschijn komt moet je 'm niet verbergen. En dat probleempje met IE heeft iedereen, dus daar zul je ook mee moeten leren leven.
Wat denk je nu, dat ik dat niet geprobeerd hebt? :(

Zelfs nu ik mijn taakbalk te voorschijn heb getoverd, blijft mijn IE venster onderaan niet volledig. Dit heeft 3 jaar lang wel goed gewerkt, dus weet ik wat het probleem is :'(

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
View -> Status bar :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:49
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:56:
[...]

Wat denk je nu, dat ik dat niet geprobeerd hebt? :(
Ik denk nu dat je duidelijk moet zijn, want je verteld alleen maar een verhaaltje zonder nou echt te vertellen wat je opgelost wilt zien.

The devil is in the details.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:05

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Als je nu eens had gezegd wat je precies wilde, had December iets er over kunnen zeggen. Je hebt een loze startpost en dan word je ook nog eens boos als iemand niet weet wat je wilt!
Maar okee, heb je IE gemaximaliseerd? Het wil nog wel eens dat een venster voor een deel 'buiten beeld' valt, als je dan maximaliseerd zit-ie weer helemaal goed in het beeld.
Zet anders de instellingen van je monitor goed, je kunt het beeld verschuiven, misschien dat een deel van het beeld buiten de beeldbuis valt? (Beetje loze omschrijving misschien, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen...)

Rail Away!

Verwijderd

Topicstarter
Misschien was ik wel een beetje onduidelijk ja. wat ik precies wil is dat mijn IE venster weer volledig leesbaar is. Het is uiteraard al gemaximaliseerd en mijn monitor instellingen staan goed :> En nog lees ik maar de helft van de onderste regel van de IE venster :( :(

Verwijderd

Taakbalk altijd op voorgrond weergeven - wegvinken :?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, al geprobeerd er werkt ook niet :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

stephan86,

Welkom op GoT :)

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

Er mist momenteel nogal wat aan je topic. Ik wil je dan ook vragen in het vervolg wat meer tijd in je topic te steken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

- zorg dat je (laatste) ie venster _niet_ gemaxed is voordat je het afsluit
- speel even met de instellingen van je taakbalk (apply enzo)
- open een ie venster en max dat

althans helpt dit hier af en toe

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Pagina: 1