Toon posts:

[OC] Error bij Videokaart overclocken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben zojuist druk bezig geweest met het overclocken van mijn 3d kaart, en met mijn zalman Vga koeler gaat dat reuze goed. Totdat hij net bij het gamen eruit schoot. M'n computer reboote, en toen ik weer in windows kwam gaf hij deze error aan :

Afbeeldingslocatie: http://www.lam-lan.nl/Freek/Images/error.JPG

Geeft deze error nou aan dat ik niet verder kan overclocken, of is dit maar 1-malig ? Want ik heb hiervoor wel hele tijd zitten gamen zonder fouter. ( met een hele tijd bedoel ik zo'n 4 uur ).

Verder tijdens heb gamen heb ik geen artifacts gezien, dus te warm wordt hij niet.

Verwijderd

staat in de faq geloof ik (gebruik google eens).

overclocken via een zalman heatpipe is niet echt slim om te doen maarja het kan wel. als je game eruit slaat betekend dit idd dat het te hoog staat. Probeer eens met stappen van 5mhz te ocen ofzo want ineens 100mhz gaat niet goed. run 3dmark03 voor een lange tijd ofzo.

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:10

Exigence

dnkroz

Als hij niet te hoog geclockt zou zijn zou hij ook geen fouten geven. Dus de conclusie lijkt me duidelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm, maar kwam omdat ik Hitman verkeerd afsloot. Btw op de zalman staat wel een fan gericht. En daarvoor deed hij het de hele tijd goed.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gewoon laten staan dus. Als dit soort meldingen nu vaker komen, kun je misschien concluderen dat het door de OC komt, en schroef je hem eens wat terug.

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:56
Even ATItool downloaden, die detecteert automatisch de max van je overclock (het moment dat er foutjes gaan optreden)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Pagina: 1