ik merk ineens dat mijn cpu de gehele tijd op 100 % zit te puffen. waarschijnlijk heb ik dit al een tijdje maar is het me nooit opgevallen.
Het proces wat er voor zorgt dat mijn cpu op 100% staat is "system" zie ook plaatjes onderaan.
ik dacht eerst van hmmm zal wat wat draaien op de achtergrond, maar na adware-sbybot- en hijackthis gedraaid te hebben. nog steeds het zelfde verhaal.
het process system schijnt een process van MS te zijn wat hoort te draaien dus kan hem ook niet even killen.
heb op GoT met de search geen oplossingen kunnen vinden, wel mensen met het zelfde probleem. google leverde weinig op behalve de info wat het process system inhoudt
wat ik ook nog gedaan heb: niet gebruikte hardware verwijderd / uitgeschakeld.
Windows update gedraaid.
specs: AMD athlon xp 2500+
mobo asus a7v8x
geforce 4 videokaartje
Dit alles draait op Windows Xp + alle updates
hier de plaatjes:

Het proces wat er voor zorgt dat mijn cpu op 100% staat is "system" zie ook plaatjes onderaan.
ik dacht eerst van hmmm zal wat wat draaien op de achtergrond, maar na adware-sbybot- en hijackthis gedraaid te hebben. nog steeds het zelfde verhaal.
het process system schijnt een process van MS te zijn wat hoort te draaien dus kan hem ook niet even killen.
heb op GoT met de search geen oplossingen kunnen vinden, wel mensen met het zelfde probleem. google leverde weinig op behalve de info wat het process system inhoudt
wat ik ook nog gedaan heb: niet gebruikte hardware verwijderd / uitgeschakeld.
Windows update gedraaid.
specs: AMD athlon xp 2500+
mobo asus a7v8x
geforce 4 videokaartje
Dit alles draait op Windows Xp + alle updates
hier de plaatjes: