Tweakers.net volgens Casema een hoax :)

Pagina: 1
Acties:

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
hehe heeft iemand het stukje over 'De lolbroeken van internet' in het blaadje Click van Casema/Wanadoo al gelezen?. (Click onder Casema gebruikers beter bekend onder de naam 'Blauw WC papier')

Click is het zoveelste bewijs dat Casema haar klanten niet serieus neemt in het betrefende 'artikeltje' over wat een hoax is staat onder andere het volgende:

Hoaxlijsten.
Onschuldig? niet helemaal, want soms bevatten hoaxes schadelijke virussen. En als je moeite doet internetgebruikers tegen schadelijke virussen te waarschuwen, is het vermoeiend als er telkens weer nepberichten opduiken. Daarom vind je hoaxlijsten op www.symantic.com en www.stiller.com. Op www.nonprofit.net zijn ze met iets meer smaak gerubriceerd. Te Amerikaans? kijk dan eens op www.tweakers.net. :Z Zelfde materie maar dan in discussievorm. :'( Dit keer over gsm-kaartboeven. |:(

Nou moet ik toegeven er staat regelmatig een hoax op tweakers.net :) Ohja en de eerste link www.symantic.com bestaat niet eens..

hehe ze kunnen echt NIKS bij dat Casema/Wanadoo zelfs een flut blaadje schrijven is te moeilijk voor ze.

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:05

_nethack

We're all MAD here

Ca$ema is zelf een hoax, op het eerste gezicht lijkt het een internetprovider te zijn, totdat je een abbo neemt, dan blijken het ineens uitzuigers en oplichters te zijn.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Is het niet zo dat casema hier duidelijk maakt dat Tweakers.net waarschuwt voor hoaxen of ook dingen bestempelt als hoax. volgens mij staat er niet dat Tweakers.net zelf hoaxen fabriceert.

Verwijderd

Op zaterdag 23 december 2000 14:43 schreef Ghz_ het volgende:
Is het niet zo dat casema hier duidelijk maakt dat Tweakers.net waarschuwt voor hoaxen of ook dingen bestempelt als hoax. volgens mij staat er niet dat Tweakers.net zelf hoaxen fabriceert.
Ja, dacht ik ook..ze zeggen helemaal niet dat Tweakers.net een hoax is!...beter lezen |:(