Toon posts:

Win 2k (2000) instalatie

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oke het begon zo vanochtend crashte mijn pc en toen ik hem weer opstarte vroeg hij om een bootdisk dus daarom druk ik win 2k prof erin en krijg dat scherm van bla bla c:/ wissen enz. dus dat doe ik hij gaat die instalatie gegevens kopieren en wil daarna herstarten maar dan krijg ik dat setup screen weer en doet weer het zelfde maar niet meer van dat c:/ wissen dus ik start hem opnieuw op en boot deze keer op mijn hardeschijf van C:/ maar dan krijg ik een kwart scherm met een knipperent balke en kan ik niets intypen wie helpt me ik heb het ook al op mijn 2e harde schijf probeert maar daar vraagt hij naar ms-dos locatie ik zoek hulp graag zo snel mogelijk. :'(
ps: ben very Noobish

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 14:38 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ps: ben very Noobish
offtopic:
Ten eerste zien we liever geen n00bs op dit forum. Maar newbies / mensen die ergens nog niets van weten zijn geen enkel probleem (aangezien die kunnen en willen leren ;) )

Newbie: reden te meer om even goed uit te zoeken wat er aan de hand is en een goede uitleg te geven. Ik kan geen touw vastknopen aan je huidige verhaal. Niet alleen vanwege het gebrek aan hoofdletters, leestekens en paragrafen, maar ook omdat je wat te weinig info geeft.

Start dus ajb een nieuw topic, maar maak het dan wat duidelijker zodat we er wat mee kunnen. Lees dan eerst alle sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) in WOS en gebruik de tips in de GoTsearch eerst even; dit is een van de zoektermen die je kunt gebruiken.

GoT is geen helpdesk waar we tegen een halve euro per minuut gaan raden naar hoe we je kunnen helpen, help jezelf door een duidelijk topic te starten zodat wij jou kunnen helpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 12-06-2004 14:54 . Reden: copypaste is kaduuk bij me :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je de tips van mijn collega wel gelezen? Ook dit is een redelijk onleesbaar topic waar weinig eigen tijd in lijkt te zitten.

Op GoT verwachten we een bepaald niveau van onze posters; probeer in het vervolg in ieder geveal even een logische titel te verzinnen plus zelf even wat vooronderzoek te doen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.