@home stapt af van com21?!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-02 20:44
Ik heb zojuist een brief mogen ontvangen van @home dat ze hun Com21 platform gaan uitfaseren en dat ik binnen enkele dagen een nieuw modem thuisgestuurd krijg!

Dit is waarschijnlijk goed nieuws voor alle Com21 gebruikers die er nog zijn en bezig zijn nu hun com21 te proberen kwijt te raken, want wij halen de snelheden bijna nooit die de Motorola gebruikers halen.

Ik woon zelf in Deventer, hebben meer mensen deze brief ontvangen uit het hele land of gaan ze het alleen per regio doen?

Verwijderd

Deze brieft krijgt iedereen na verloop van tijd wel een keer toch? Best wel oud nieuws maar ik heb nog steeds die )(*#@_)(*#)$_$_21 modem. :r

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Is al langere tijd bekend, onder andere in [rml][ HOME-BB] Nieuwe snelheid verhoging[/rml]
Geen noodzaak voor het zoveelste losse draadje hierover.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-02 14:03
Dennism schreef op 12 juni 2004 @ 14:31:
Dit is waarschijnlijk goed nieuws voor alle Com21 gebruikers die er nog zijn en bezig zijn nu hun com21 te proberen kwijt te raken, want wij halen de snelheden bijna nooit die de Motorola gebruikers halen.
Dat lijkt me niet dat het modem die snelheden niet aan kan.
Ik ziet hier met een good old Com21, en ik doe de hele dag door 400KB/s en hoger. ;)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-02 20:44
Kippenijzer schreef op 12 juni 2004 @ 14:33:
Is al langere tijd bekend, onder andere in [rml][ HOME-BB] Nieuwe snelheid verhoging[/rml]
Geen noodzaak voor het zoveelste losse draadje hierover.
Ow, sorry.

ik had nog gezocht op topics over @home com21 modems, maar deze had ik niet gezien.

Dan mag deze idd wel dicht!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ok :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.