Toon posts:

Printer probleem op G4 OS 9.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb 2 x G4 mac op dit moment draaien en 1tje kan gewoon in hetzelfde netwerkje printen en de andere niet ?? IK krijg steeds de foutmelding "interne fout -43"

Jullie begrijpen al dat ik met deze fout weinig kan en de help functie op de mac biedt geen oplossing. Hebben jullie nog tips. Ook Google vind niks omtrent een foutmelding -43.

De drivers aangaande de printers staan gewoon goed. Heeft het zin om de printers te verwijderen en opnieuw aan te maken ?? Vroeger deed ik altijd internetten via een ISDN lijn en sinds kort via ADSL dus TCP/IP. Kan het een storing zijn op dit gebied echter als er een van de twee wel print :?

Bedankt.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:34

chem

Reist de wereld rond

http://www.google.com/sea...43%22+macos+9&btnG=Search

oftewel, -43 is een file not found.

Wat voor printer is het? Vertel eens wat meer over de setup?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• osx
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02-2025

osx

Print eens een pagina rechtstreeks. M.a.w. zet printen in de achtergrond uit. Dit kan je doen in het venster nadat je appeltje-p gedrukt hebt.

Gaat dit goed, dan is het tijd om eens met je favoriete disktool de HD na te lopen op fouten in de directory structuur.

Verwijderd

Negen van de tien keer is het opnieuw aanmaken van de printer de oplossing.
Dus als je dat nog niet geprobeerd hebt, want zo lees ik het een beetje, zou ik dat als eerste doen voordat je de bovenstaande dingen uitprobeerd.
;)