Toon posts:

[] Stuurprogramma is beschadigd of ontbreekt? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, toen ik de drivers voor mijn tv-kaart aan het installeren was, kreeg ik een rare foutmelding over m'n hele beeldscherm. Ik kon niks meer, het enige wat ik kon doen was de computer opnieuw opstarten. Maar nu heeft de computer in één keer heel weinig virtueel geheugen, zodat hij de stuurprogramma's van de DVD-rom, de cd-rom en het geluid niet meer kan laden.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen???

edit: dit geeft hij aan
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)

Het stuurprogramma is dus niet beschadigd en het ontbreekt ook niet....

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
De comp geeft trouwens een virtueel geheugen van 368 mb. Lijkt me genoeg...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je in de taskmanager zien welk proces zoveel resources vreet ? Meldingen in de eventviewer ?

Veilige modus al geprobeerd ?
Welk OS en patches (SP) heb je ? Laat dit ook ff in de titel zetten conform Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
...kreeg ik een rare foutmelding over m'n hele beeldscherm.
Uh.. wat voor foutmelding dan? Moeten we daar naar gokken? :)

Misschien kun je hier wat mee: Windows XP en 2000 BSOD Guide
(ervan uitgaande dat je één van deze twee OSen hebt.. dit had je niet vermeldt).

Als je iets wilt toevoegen aan je post kun je beter de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/edit.gif-knop gebruiken dan een nieuwe post te plaatsen :Y)

[ Voor 40% gewijzigd door Rone op 12-06-2004 18:21 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welk OS hebben we het over?

probleem met stuurprogramma's > [] Stuurprogramma is beschadigd of ontbreekt? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate