Toon posts:

Gestopt met RC5-72 overstappen naar OGRp2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, uiteindelijk heb ik met mn team (Team Decryptology) besloten om toch te stoppen met RC5-72 project. De Team waarbinnen we zaten, wou stats resetten, en de persoon die eerste stond (wij stonden net tweede) vermeldde dat hij het niet leuk meer vond..omdat we zo hard gingen, en daarna heeft Smokie van Team Zevenbergen, alles gereset...en geen teams meer...

nou dan zijn we maar gestopt...nu wil ik verder ogrp2 ik heb alles geinstalleerd behalve GNUplot, want ik kom er niet uit, al 2 dagen ben ik bezig met het opsporen...maar het lukt gewoon niet. Op dutchpowers website staat dat Perl en GNUplot geinstalleerd moet zijn. Perl installeren gaat nog wel, alleen hoe kan ik ogrp2 installeren.

Ik wil mijn huidige pentium 4 als server gebruiken waar dus de proxy op komt te staan...

Iemand die mij kan helpen om te kunnen configureren?? 20 leden wachten op mij om te beginnen met ogrp2...

• Loco-Motiv
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-12-2025

Loco-Motiv

Eppur Si Muove!

Ik neem aan dat het hier over PPSTATS voor OGRp2 gaat?

(anders snap ik je vraag niet)

last.fm

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

er staat ergens in /5 een hele goede howto om een een proxy op te zetten, kan em alleen niet meer vinden :X

/edit: [rml][ HOW-TO] Opzetten Perproxy en Stats[/rml]

[ Voor 25% gewijzigd door YakuzA op 12-06-2004 07:36 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Download in ieder geval even de nieuwste versie van de client.

Installeer en configureer de client. Iedereen in hetzelfde subteam dient hetzelfde ID in te vullen.

Nu ben je in ieder geval klaar voor OGR-P2.

Hierboven staat al een link genoemd naar het opzetten van proxy en stats.