Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG // SA] Sorteren op 31 dagen geeft foutmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:41
Zoals al in de titel staat, als ik in de SA topic van 31 dagen geleden wil oproepen krijg ik de volgende foutmelding:
var board_script_url='http://gathering.tweakers.net/forum',board_usericon_url='http://gathering.tweakers.net/usericons/',board_template_url='http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/',board_smiley_url='http://gathering.tweakers.net/global/smileys/';try{document.domain='tweakers.net'}catch(e){}
Lijkt me niet helemaal gezond :o

Bekend? of gewoon _echt_ fout?
edit:

Mm, alles na de 14 dagen geeft deze fout :/

[ Voor 12% gewijzigd door UTM op 11-06-2004 23:14 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:11

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
niet repliceerbaar hier.
Doet hij het nog steeds?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• UTM
Kees schreef op 11 juni 2004 @ 23:33:
niet repliceerbaar hier.
Doet hij het nog steeds?
Helaas wel, nog steeds de foutmelding bij >14 dagen terug

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
* Rafe heeft ook geen problemen.

De code die je op je scherm krijgt is een stuk JavaScript dat op elke pagina wordt meegegeven. Heb je dingen zoals ctrl-f5 al geprobeert? Welke browser gebruik je, en komt het ook voor met een andere?

• UTM
Rafe schreef op 11 juni 2004 @ 23:44:
* Rafe heeft ook geen problemen.

De code die je op je scherm krijgt is een stuk JavaScript dat op elke pagina wordt meegegeven. Heb je dingen zoals ctrl-f5 al geprobeert? Welke browser gebruik je, en komt het ook voor met een andere?
Ik gebruik standaard Mozilla FireFox (0.8). Met deze browser stuitte ik op het probleem, vervolgens heb ik het met IE geprobeerd maar deze gaf _geen_ foutmelding maar gaf ook niet de topics weer. F5/Ctrl-F5 boden geen uitkomst.
hier even een directe link

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
w03f schreef op 11 juni 2004 @ 23:48:
[...]

Ik gebruik standaard Mozilla FireFox (0.8). Met deze browser stuitte ik op het probleem, vervolgens heb ik het met IE geprobeerd maar deze gaf _geen_ foutmelding maar gaf ook niet de topics weer. F5/Ctrl-F5 boden geen uitkomst.
Ik kan dit niet bevestigen, onder zowel FireFox als IE werkt hier alles perfect. Heb je dit echt _alleen_ in SA?

[ Voor 4% gewijzigd door sdomburg op 11-06-2004 23:51 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32
w03f schreef op 11 juni 2004 @ 23:48:
[...]

Opera 7.23 hier, en met jou link krijg ik een gigantische lijst met topics...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• UTM
Mm, afleidend uit de reacties is de 'BUG' dus bij mij te zoeken en niet @ GoT. Dan is dat iig duidelijk :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ook hier geen probleem met Ff 0.8.

Ff 0.8: de stable versie of een nightly? Pak een andere nightly als je een nightly hebt.

Gooi je cache even leeg; en als dat niet genoeg is, verwijder (als test: backup ;) ) je profiel eens.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
F_J_K schreef op 11 juni 2004 @ 23:58:

Ff 0.8: de stable versie of een nightly? Pak een andere nightly als je een nightly hebt.

Gooi je cache even leeg; en als dat niet genoeg is, verwijder (als test: backup ;) ) je profiel eens.
IE gaat ook de mist in ;).

Kan het dan niet eerder liggen aan een virusscanner/firewall oid?

[ Voor 3% gewijzigd door Shadowman op 12-06-2004 00:03 ]

• UTM
F_J_K schreef op 11 juni 2004 @ 23:58:

FF 0.8 Stable versie, maar zoals Shadowman ook al aangeeft: IE heeft dit probleem ook. Kzal me cache eens legen

Cache geleegd. Zowel via FF - Cache - Clear, als Temp Internet Files (zonder cookies) verwijderd. Zowel FF als IE pakken de site nog steeds niet. "Leuk" is dat FF de site nu gelijk weergeeft met de foutmelding en IE wel alles laad maar vervolgens _niets_ laat zien. Ik zal eens kijken naar Firewall/Antivirus programma's

[ Voor 38% gewijzigd door UTM op 12-06-2004 00:18 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Volgens mij draai je idd norton firewall crap ding.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:37

crisp

Devver

Pixelated

geen bug van GoT

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.