EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Zoals BackSlash32 ook in verhulde bewoordingen probeert te zeggen; wat kunnen wij verder nog aan dit probleem doen? Het enige wat je kunt doen is alternatieve drivers gaan proberen of de fabrikant aan gaan schrijven. Verder zijn er helaas weinig mogelijke oplossingensnuggel schreef op 12 juni 2004 @ 15:25:
* kick *
system freeze > [XP] Topcom Skyracer verliest signaal en bevriest systeem *
[ Voor 11% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2004 20:12 ]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Ik heb hier ook een probleem met zo een TopCom Skyracer kaart. Ze werkt draadloos met een Belkin54g routertje, alleen is WEP langs geen kanten aan de praat te krijgen.snuggel schreef op 12 juni 2004 @ 21:26:
ok, dan zal ik dat eens gaan proberen, bedankt.
Zonder WEP werkt het goed, Maar met WEP ingeschakeld en alles aan beide zijden juist in te stellen werkt het dus niet meer. Er is een draadloze verbinding, maar er gaat geen data door.
Heb jij soms nieuwere drivers of andere informatie van Topcom ?