[XBOX live] Xbox live is not responding

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Topicstarter
Ineens kreeg ik dus deze melding.

Nooit eerder heb ik problemen gehad met live, sterker nog vorige week speelde ik nog gewoon. er ik heb ook niks veranderd in mn setup, dus ik vind het allemaal erg vreemd.

ik gebruik een USRobotics 9106 router, en een crosscable

de xbox hangt direct aan de router.

Ik heb de kabels al verwisseld, en dat was het niet.
Ook heb ik mn router een paar keer gerestart, en dat was het ook niet.

iemand een idee? is er iets bij MS veranderd in het netwerk waardoor ik iets anders moet instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:50

star-saber

Ryzen

misschien is je abbo verlopen van xbox live ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee dat is het niet. en dat kan ook niet, want hoe zou ik dan mn live kunnen verlengen lol, als ik er nieteens op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6882

je live verleng je niet op je XBOX, maar d.m.v. MS toestemming te geven het geld van je CC af te trekken, dit vragen ze via mail...

weet je zeker dat je echt helemaal niets aan je router hebt verandert? of dat iemand anders dat heeft gedaan? al je router gereset? anders MS support even bellen, misschien weten zij wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 6882 schreef op 12 juni 2004 @ 03:47:
je live verleng je niet op je XBOX, maar d.m.v. MS toestemming te geven het geld van je CC af te trekken, dit vragen ze via mail...

weet je zeker dat je echt helemaal niets aan je router hebt verandert? of dat iemand anders dat heeft gedaan? al je router gereset? anders MS support even bellen, misschien weten zij wat
Geen mail van MS gehad, en mn live account stond zo ingesteld dat het abbo atomatisch verlengd word. ook krijg ik nieteens verbinding als ik via mn xbox een nieuwe account bv wil aanmaken (wat altijd moet kunnen)

om nou mn router helemaal meteen te resetten (mag ik weer alles goed gaan zetten :'(

er zit ook verder niemand aan de router, dat weer ik zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
router is gereset - daarna ff kabels uit de xbox en router, (1 minuut) en hij doet het weer.

vreemd, maarja ik ben weer blij.
Pagina: 1