Als je op mijn pagina naar ???????.php?songid=9189 heb ik dus de variabele $songid. Daar doe ik oa het volgende mee:
Hij insert het dus wel, maar hij doet het elke keer 2 keer. Ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Ik doe die insert nergens in de pagina nog een keer maar doe wel andere queries. Die andere queries heb ik niet ook $sql genoemt dus daar ligt het ook niet aan. En het field song_idlog UNIQUE maken kan ook niet omdat dat cijfer wel meerdere keren voor mag komen. Dit staat verder ook niet in een loop ofzo.
Heeft iemand een idee voor een oplossing?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <?
if (is_numeric($_GET['songid'])) {
if ($_GET['songid'] != 1)
{
$sql = "INSERT INTO log_table (song_idlog, date) VALUES ('$_GET[songid]', NOW())";
mysql_query($sql) or die("foutje".mysql_error());
}
}
?> |
Hij insert het dus wel, maar hij doet het elke keer 2 keer. Ik heb echt geen idee waar het aan ligt. Ik doe die insert nergens in de pagina nog een keer maar doe wel andere queries. Die andere queries heb ik niet ook $sql genoemt dus daar ligt het ook niet aan. En het field song_idlog UNIQUE maken kan ook niet omdat dat cijfer wel meerdere keren voor mag komen. Dit staat verder ook niet in een loop ofzo.
Heeft iemand een idee voor een oplossing?
[ Voor 13% gewijzigd door kramer65 op 23-06-2008 12:51 ]