Toon posts:

svcd film extensie? werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film gedownload, in de titel staat dat het een svcd film zou moeten zijn maar wanneer ik hem hernoem naar .mpg, .avi werkt het niet.

Met avi en mpg zegt bsplayer can't open file.

Ik heb ook al gekeken of het geen image was, .cue / .iso werkt niet, dan heb ik nog gekeken of het geen rar of zip bestand was...helaas.

Is er misschien nog een extensie die ik vergeten ben?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:32
Heb je een MPEG2 codec?

Verwijderd

ik heb het soms ook met bsplayer of WMP, die gebruiken dan een vage codec die uit zo'n nimo pack ofzo komt. Probeer het bestand eens af te spelen met een dvd programma, bijvoorbeeld windvd, die hebben hun eigen codec en die doet het vaak wel (bij mij...)
Ik denk dat het installeren van een (andere) MPEG2 codec het probleem ook wel op zal lossen, maar zo werkt het iig voor mij

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 22:04
probeer eens met een of ander hexprogje de eerste 20 tekens te extracten, daar staat meestal wel iets nuttigs in (zoals rar begint met Rar!, ...)

Verwijderd

SVCD's kun je idd vaak niet afspelen met een standaard mediaplayer, heb je idd vaak een DVD player voor nodig, zoals WinDVD of PowerDVD en dergelijke :)

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Video LAN Client speelt bijna alles af :)
http://www.videolan.org

Verwijderd

Topicstarter
Zal alles eens proberen tnx!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-04 16:06
Als je het overigens voor elkaar krijgt om, zoals Mayco al zei, met behulp van een hex programma info te krijgen over het soort file waar je mee te maken hebt heb je hier misschien nog wat aan: http://www.svcdhelp.com
Het zijn allemaal tutorials om van alles naar van alles te converten. Er zijn namelijk redelijk wat bestanden die een soort tussen stappen zijn naar (s)vcd en niet echt door een mediaspeler ofzo kunnen worden afgespeeld.

[ Voor 3% gewijzigd door Johny58 op 12-06-2004 02:29 ]

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Pagina: 1