Ik heb sinds kort de amd uit de title ter reparatie.
Spec's computer:
AMD K6-2 500mhz @ 400mhz (hoger doet ie niets?!?)
256mb pc100 geheugen
Powercolor GeForce2MX 400 32mb (upgrade, mijn oude kaart, zat een s3 trio in)
NCR 53C810 SCSI met Plextor BRANDER en SPELER
een mobo met VIA MVP3 chipset
3gb quantum 5200rpm HD
zodra ik de pc aanzet vertikt het scherm het om te activeren, met S3 trio doet ie et wel altijd...
deze vidkaart heeft het altijd goed gedaan op mijn eigen PC wat ook een AMD k6-2 500mhz was alleen dan op een Epox moederbord met VIA KT133 chipset (d8 ik)
werkt het mobo niet met NVIDIA kaarten ofzo, heb dat ooit ergens gehoord?
en wie weet wat ik moet doen om hem wel op 500 te laten draaien??? het bord werkt met dipswitches en de standen staan op het bord geprint. heb al een bios reset gedaan zodat ik zeker wist dat de timings van het geheugen goed stonden. daarna op 5x100 en het voltage 2,2v gezet en geen beeld... wat doe ik verkeerd??? fannetje begint wel te draaien
Spec's computer:
AMD K6-2 500mhz @ 400mhz (hoger doet ie niets?!?)
256mb pc100 geheugen
Powercolor GeForce2MX 400 32mb (upgrade, mijn oude kaart, zat een s3 trio in)
NCR 53C810 SCSI met Plextor BRANDER en SPELER
een mobo met VIA MVP3 chipset
3gb quantum 5200rpm HD
zodra ik de pc aanzet vertikt het scherm het om te activeren, met S3 trio doet ie et wel altijd...
deze vidkaart heeft het altijd goed gedaan op mijn eigen PC wat ook een AMD k6-2 500mhz was alleen dan op een Epox moederbord met VIA KT133 chipset (d8 ik)
werkt het mobo niet met NVIDIA kaarten ofzo, heb dat ooit ergens gehoord?
en wie weet wat ik moet doen om hem wel op 500 te laten draaien??? het bord werkt met dipswitches en de standen staan op het bord geprint. heb al een bios reset gedaan zodat ik zeker wist dat de timings van het geheugen goed stonden. daarna op 5x100 en het voltage 2,2v gezet en geen beeld... wat doe ik verkeerd??? fannetje begint wel te draaien