Toetsenbord 'half' kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:15
Ik heb een vraag. Ik zat vandaag nog sochtends achter de computer van mijn vriendin en alles deed het. Nu ging zij vanavond even haar mail kijken en doen bepaalde letters het inees niet meer. Zoals de r. Ik wist hier zelf niets voor te vinden, misschien hebben jullie ideeën...

alvast bedankt.

ps. We hebben nog geen ander toetsenbord geprobeerd.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:04

Sjaak_Afhaak

Bleh!

misschien had je toch even moeten wachten met het plaatsen van een berichtje dan :) . Sowieso een ander toetsenbord proberen natuurlijk. Zelf heb ik er af en toe ook wel eens last van. Wat ik altijd doe: Toetsenbord op de kop houden en eens even flink mee schudden :P . Je zult verbaasd staan hoeveel rotzooi eruit komt vallen! Daarna doet de mijne het weer :)

Hier staat tekst

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 00:09
m4yall schreef op 11 juni 2004 @ 21:16:
Ik heb een vraag. Ik zat vandaag nog sochtends achter de computer van mijn vriendin en alles deed het. Nu ging zij vanavond even haar mail kijken en doen bepaalde letters het inees niet meer. Zoals de r. Ik wist hier zelf niets voor te vinden, misschien hebben jullie ideeën...

alvast bedankt.

ps. We hebben nog geen ander toetsenbord geprobeerd.
Je geeft je zelf al antwoord wat je nu moet doen. :z

Gewoon een nieuw kopen. Zo duur zijn ze tegenwoordig niet. Een heel lekekr typende Compaq toetsenbord heb je al voor €5,= of zo. :) :P

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:15
Ja is ook wel zo, mja ik dacht misschien was er een andere reden... bedankt..

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pff, dit is wel erg lui. Eerst zelf aan de slag gaan, eea problen. Als je er dan niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar dan graag wel met gedegen verslag van wat je allemaal geprobeerd en geconstateerd hebt :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.