Hallo,
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een pc met de volgende specificaties:
AMD 64 3000+ boxed
MSI K8TNEO moederbord
512 mb DDR 400
Maxtor 120 gb hdd sata
GF FX 5900 128 mb (met laatste drivers 56.55)
Windows XP pro
Als ik een tijdje Call of Duty (patch 1.4) speel dan loopt mijn PC vast. Het beeld staat stil en er gebeurd verder niks. Ik moet hem dan opnieuw opstarten. Soms loopt hij ook vast als ik net Call of Duty afsluit en een heel enkele keer loopt hij gewoon in windows vast. Ik heb al gekeken naar de temperatuur van de processor, deze is na een potje COD max 55 graden (gemeten met Core Center). Verder heb ik mijn bios al geflasht, maar dat mocht ook niet helpen. Ik heb wel het idee dat hij vaker vastloopt als het warmer weer is.
Kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen?
Alvast bedankt
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een pc met de volgende specificaties:
AMD 64 3000+ boxed
MSI K8TNEO moederbord
512 mb DDR 400
Maxtor 120 gb hdd sata
GF FX 5900 128 mb (met laatste drivers 56.55)
Windows XP pro
Als ik een tijdje Call of Duty (patch 1.4) speel dan loopt mijn PC vast. Het beeld staat stil en er gebeurd verder niks. Ik moet hem dan opnieuw opstarten. Soms loopt hij ook vast als ik net Call of Duty afsluit en een heel enkele keer loopt hij gewoon in windows vast. Ik heb al gekeken naar de temperatuur van de processor, deze is na een potje COD max 55 graden (gemeten met Core Center). Verder heb ik mijn bios al geflasht, maar dat mocht ook niet helpen. Ik heb wel het idee dat hij vaker vastloopt als het warmer weer is.
Kan iemand mij helpen mijn probleem op te lossen?
Alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 21:08 ]