Toon posts:

counter strike latency

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dag allemaal ik heb een kleine gunst van julie nodig

ik speel sinds kort counter-strike en heb een toffe server gevonden waarbij je meteen kan herbeginnen maar nu heb ik het volgende probleem

mijn latency is te hoog kan iemand me helpen het te verlagen of een betere server geven waarbij je ook meteen kan herbeginnen

bij voorbaat bedankt

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-02 10:18
1) cs is geen deathmatch spel :)
2) gebruik je server browser eens, er zijn genoeg servers die csdm draaien

Icons are overrated

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Herbeginnende servers zijn servers waar een Deathmatch plugin draait. Filter eens op 'deathmatch' en dan een server met een goede latency kiezen.

Verwijderd

Topicstarter
maar deatmatch classic is met dvan die onozele mannetjes kan je niet iets meer uitlegegen zal uitleggen hoe ik die gevonden heb

heb gewoon filter ingesteld al counter-strike en heb gewoone map dust2 genomen maar toen zag ek da ik ineens opnieuw kon beginnen en snel bij de favorieten gezet maar tegenwoordig wordt ik gekickt door te hoge ping wat is mijn probleem????

• sdomburg
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 20:22:
maar deatmatch classic is met dvan die onozele mannetjes kan je niet iets meer uitlegegen zal uitleggen hoe ik die gevonden heb

heb gewoon filter ingesteld al counter-strike en heb gewoone map dust2 genomen maar toen zag ek da ik ineens opnieuw kon beginnen en snel bij de favorieten gezet maar tegenwoordig wordt ik gekickt door te hoge ping wat is mijn probleem????
Deathmatch plugin, geen deathmatch classic. Filteren op deathmatch in de naam.

Als je me nog steeds niet snapt; hier vind je een hele lijst met dergelijke servers.

[ Voor 13% gewijzigd door sdomburg op 11-06-2004 20:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij servernaamen vind ik dat niet

Verwijderd

Topicstarter
dank je voor de lijst 3 kusjes

• sdomburg
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 20:24:
bij servernaamen vind ik dat niet
Zie m'n edit.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:05

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 20:26:
dank je voor de lijst 3 kusjes
:/ 3 kusjes? :X
Maar als ik filter op DM vind ik zat mja :)

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Je kan ook een ander progje gebruiken om servers op te halen en een overzicht te krijgen wat de server draait en eventueel een filter erop gooien neem dan all seeying eye. Filter op welke mode je wil spelen en selecteer daar weer de laagste latency uit.... :>

Verwijderd

-> Spielerij - Problemen & Vragen, hoewel ik toch mag aannemen dat het niet teveel gevraagd is om zelf ook even na te denken.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
om het maar even makkelijk voor je te maken: hier een nederlandse csdm server die 24/7 stampend vol zit met spelers: 62.212.89.77:27016
heb zelf een hekel aan csdm...
Pagina: 1