Ik zat vandaag eventjes lekker met mijn gpedit.msc te spelen en zag ergens een optie op C: te blokkeren in Deze Computer ofzo. Ik heb dat eventjes uitgeprobeerd, maar nu komt het leukste: Niet ik heb de rechten meer om in C: te komen (ook via de promt lukt het niet), maar Windows mag blijkbaar ook niet meer toegang krijgen tot de C-schijf ofzo.
Gevolg: Swapfile kan niet groter worden en Windows wordt instabiel omdat er te weinig ruimte op C is (0 mb zegt ie omdat hij geen toegang heeft, en kan uitlezen).
Resultaat. Steeds maar errors van runtime-error- tot geheugenfouten .
Ik weet het het was een domme actie maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan omzetten en waar dit in het register kan staan deze instelling?
Zelf Veilige modus blokt gewoonweg maar mijn C-station
Iemand ideeen om dit probleem te verhelpen, zodat deze ICT-er weer aan het werk kan?
Gevolg: Swapfile kan niet groter worden en Windows wordt instabiel omdat er te weinig ruimte op C is (0 mb zegt ie omdat hij geen toegang heeft, en kan uitlezen).
Resultaat. Steeds maar errors van runtime-error- tot geheugenfouten .
Ik weet het het was een domme actie maar heeft iemand een idee hoe ik dit kan omzetten en waar dit in het register kan staan deze instelling?
Zelf Veilige modus blokt gewoonweg maar mijn C-station
Iemand ideeen om dit probleem te verhelpen, zodat deze ICT-er weer aan het werk kan?
[ Voor 3% gewijzigd door AW_Bos op 11-06-2004 19:51 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes