Ik heb nu een voodoo3 2000, maar ik heb ook een creative dvd speler met een dxr2 mpeg kaart, echt een K*T kaart. Ik wil nu een nieuwe video kaart kopen met een tv-out uitgang, een goede dvd-ondersteuning voor mijn creative speler en een kaart waar ik dus goed spellen mee kan spelen, en het mag wel iets kosten, maar niet ontzettend veel: niet meer dan 450 liefst nog wat minder, maar raad me maar alle goede kaarten hiervoor aan en dan kijk ik wel wat het kost.
Verwijderd
zo'n stuk text in 2 zinnen.. pff..
maar ik raad je aan om ff in de pricewatch te kijken (hiero) en dan reviews&features zoeken van de kaarten die zo rond de 450 gulden liggen.
verder kan je het best voor dat bedrag een TNT2ultra nemen. maarja, systemspecs zijn meestal wel handig om te weten... *hint*
maar ik raad je aan om ff in de pricewatch te kijken (hiero) en dan reviews&features zoeken van de kaarten die zo rond de 450 gulden liggen.
verder kan je het best voor dat bedrag een TNT2ultra nemen. maarja, systemspecs zijn meestal wel handig om te weten... *hint*
Volgens mij is die Voodoo 3 2000 nog lang niet antiek dus waarom een andere kaart? Ik zou eerder die dxr2 kaart omruilen voor een dxr3 kaart, ik weet niet hoeveel je beeld verbetert dan maar zo te horen is je huidige kaart niet echt veel soeps.
Bovendien zijn er niet veel videokaarten met een goede tv-out: een aparte mpegkaart geeft veel beter beeld.
Bovendien zijn er niet veel videokaarten met een goede tv-out: een aparte mpegkaart geeft veel beter beeld.
Ik heb trouwens een p3 500 met 128 mb, maar ik kan misschien beter een andere mpeg kaart kopen een dxr3 is inderdaad een idee, maar zijn er nog andere mpeg kaarten die echt goed zijn en die ik kan gebruiken bij mijn creative 5x speler??
Ik heb ook een Voodoo3, maar daarnaast dus een DXR3. Ik ben behoorlijk lang bezig geweest met het opsnorren van een goede DVD kaart en ben achter het volgende gekomen:
De beste (en enige echt goede) add-on kaart is de Hollywood+ van RealMagic en al haar klonen. DXR3 = kloon + perfecte driver support van Creative.
Een alternatief is om bijv. een G400, GeForce of TNT2 te kopen, maar zoals al gezegd is, is je V3 helemaal niet zo slecht. Zou ik gewoon zo houden (works for me). Daarnaast is een dergelijke add-on kaart ideaal voor als er OOIT DVD spellen uit komen.
Qwerios
De beste (en enige echt goede) add-on kaart is de Hollywood+ van RealMagic en al haar klonen. DXR3 = kloon + perfecte driver support van Creative.
Een alternatief is om bijv. een G400, GeForce of TNT2 te kopen, maar zoals al gezegd is, is je V3 helemaal niet zo slecht. Zou ik gewoon zo houden (works for me). Daarnaast is een dergelijke add-on kaart ideaal voor als er OOIT DVD spellen uit komen.
Qwerios
How many software programmers does it take to screw in a lightbulb? None, that's a hardware problem.
Dus volgens jou kan ik het beste een dxr3 kaart kopen en dus de dxr2 kaart vervangen? dat bedoel je toch he?? of begrijp ik je nu verkeerd?
Pagina: 1