Hoi iedereen,
zoals de titel beschrift wil ik graag een while-lus in een bericht van de mail.
Als ik een voorbeeld geef, wat ik heb geschreven (wat dus niet werkt):
Dit is echter een klein deel van het gehele script.
Wat de bedoeling is: ik wil graag de bestelde producten in de mail laten weergeven zodat de klant zelf kan zien wat hij heeft besteld (ook al weet hij het zelf), maar voor bevestiging of het klopt.
Dat lukt mij dus niet, ik heb al verschillende malen gekeken, zoals bij phpfreakz.nl...
Of moet ik het anders doen of eh?
Alvast bedankt!
BigBear.
zoals de titel beschrift wil ik graag een while-lus in een bericht van de mail.
Als ik een voorbeeld geef, wat ik heb geschreven (wat dus niet werkt):
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
| if($aanhef != ""){ $aanhef = "$aanhef "; } else { $aanhef = ""; } $query4 = "SELECT * FROM bestel WHERE ip = '$ip'"; $select4 = mysql_query($query4); $query5 = "SELECT * FROM besteld WHERE datum = '$datum', totaal = '$totaal', verzendmethode = '$verzendmethode'"; $select5 = mysql_query($query5); while($obj = mysql_fetch_object($select5)){ $id = $obj->id; } $jaar = str_replace('','20', $datum); $maand = date('m'); if($maand < 10){ $maand = "0$maand"; } else { $maand = $maand; } $factuur = "$jaar$maand-$id"; $bericht = "Hallo $aanhef$naam, U heeft een bestelling geplaatst ten waarde van $bedrag. De volgende producten die U heeft besteld zijn: while($obj = mysql_fetch_object($select4)){ echo "$obj->naam ($obj->totaal)<br>"; } Uw factuurnummer is: $factuur. Hopelijk is alles goed verlopen en worden ze binnen 2 weken bezorgd! Groeten!"; $onderwerp = "Bestelling $id"; mail($email, $onderwerp, $bericht, "From: $emailadres"); |
Dit is echter een klein deel van het gehele script.
Wat de bedoeling is: ik wil graag de bestelde producten in de mail laten weergeven zodat de klant zelf kan zien wat hij heeft besteld (ook al weet hij het zelf), maar voor bevestiging of het klopt.
Dat lukt mij dus niet, ik heb al verschillende malen gekeken, zoals bij phpfreakz.nl...
Of moet ik het anders doen of eh?
Alvast bedankt!
BigBear.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 18:12 ]