eey allemaal ik vroeg me af of ik van fw7 naar fw10 kon updaten maar welke versie van fw10 moet k dan downe
wat? Gaarne aangeven waar je het over hebt zodat er ook serieuze reacties op kunnen worden gegeven.
Dus: om welke telefoon gaat het? Dat voortaan ook in je titel vermelden. Lees anders eens een aantal FAQ's bovenaan dit forum.
Zoals deze: FAQ Internet & Telefonie
Dus: om welke telefoon gaat het? Dat voortaan ook in je titel vermelden. Lees anders eens een aantal FAQ's bovenaan dit forum.
Zoals deze: FAQ Internet & Telefonie
edit:
welkom op GOT
welkom op GOT
[ Voor 61% gewijzigd door Zaagmans op 11-06-2004 18:16 ]
- Ruud
Helemaal duidelijk.
Maar ik ben bang dat je eerst aw10, bw10, cw10, dw10 en ew10 zult moeten setuppen voordat je fw10 kunt installeren.
Maar ik ben bang dat je eerst aw10, bw10, cw10, dw10 en ew10 zult moeten setuppen voordat je fw10 kunt installeren.
Abort, Retry, Quake ???
Welkom op GoT
Dit is niet echt wat we hier van een topicstart verwachten. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Dit is niet echt wat we hier van een topicstart verwachten. Zie ook: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()