ISDN -> 8 opvolgende nummers aanvragen.... hoe ?

Pagina: 1
Acties:
  • 360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08
ik wil isdn aanvragen met 8 opvolgende nummers, dus bijvoorbeeld :

010-1234561
010-1234562
010-1234563
010-1234564
010-1234565
010-1234566
010-1234567
010-1234568

maar als ik zo'n nummer bel van kpn om het aan te vragen zeggen ze dat het niet mogelijk is, maar dit moet toch gewoon mogelijk zijn lijkt mij, weet iemand een weg om dat voor elkaar te krijgen ?

BarryMel

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Daarvoor moet je KPN zakelijk bellen. Zal wel duur zijn trouwens.

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-02 12:48
Isdn heeft 4 nummer's dus dan heb je 2 lijnen nodig. Daarom hebben ze ook gezegd denk ik dat 8 nummers niet mogelijk is.

• barrymel
Duncan schreef op 11 juni 2004 @ 19:43:
Daarvoor moet je KPN zakelijk bellen. Zal wel duur zijn trouwens.
ja aan zo iets zat ik ook al te denken, contact persoon van me werk bij de KPN, dat ga ik maandag maar is proberen en kan toch niet echt duur zijn , 5 jaar terug had ik ook iets van 4 of 5 opvolgende nummers standaard, dus moet toch kunnen lijkt mij

BarryMel

• barrymel
Westereen schreef op 11 juni 2004 @ 19:45:
Isdn heeft 4 nummer's dus dan heb je 2 lijnen nodig. Daarom hebben ze ook gezegd denk ik dat 8 nummers niet mogelijk is.
je kan tot 8 nummers krijgen, dus dat zijn 4 extra nummers a 0.51 euro per maand

ik kan zo 8 nummers krijgen maar niets achter elkaar :(

[ Voor 2% gewijzigd door barrymel op 11-06-2004 19:47 . Reden: cent -> euro ]

BarryMel

Verwijderd

Op mijn werk hebben we wel 8 opeenvolgende nummers, maar dat zal zoals eerder genoemd wel volgens kpn zakelijk geregeld zijn

• Westereen
  • Laatst online: 22-02 12:48
barrymel schreef op 11 juni 2004 @ 19:47:
[...]

je kan tot 8 nummers krijgen, dus dat zijn 4 extra nummers a 0.51 euro per maand

Dat wist ik niet, weer wat bijgeleerd ;)
Wij hebben thuis ook isdn. We heben niet opeenvolgende nummers.
Maar het moet wel kunnen, er zijn meer bedrijven die opeenvolgende nummers hebben dus het moet wel kunnen.
Je kan eventueel ook even langs het business center van Kpn langslopen.

• barrymel
Westereen schreef op 11 juni 2004 @ 20:08:
[...]

Dat wist ik niet, weer wat bijgeleerd ;)
Wij hebben thuis ook isdn. We heben niet opeenvolgende nummers.
Maar het moet wel kunnen, er zijn meer bedrijven die opeenvolgende nummers hebben dus het moet wel kunnen.
Je kan eventueel ook even langs het business center van Kpn langslopen.
ja we hebben bij mij op me werk geloof 200 nummers opvolgend, dus iets van 010-3212500 tot 010-3212699 of zo iets

maar ik ga eerst is kijken wat ik maandag via de telefoon kan doen en anders van de week maar is langs een businiess center ja........

BarryMel

• Sjeng
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
barrymel schreef op 11 juni 2004 @ 19:47:
[...]

Volgens mij is het zelfs mogelijk 10 ipv 8 MSNs te specificeren. Moet het zometeen eens ff nazoeken want hier in huis (studentenkeet) hadden we er geloof ik vroeger 10. Not sure about that... Tegenwoordig heb je allerlei lamers met mobiel en internetten we eindelijk via een fatsoenlijke connectie :) en zijn de meeste msns gewoon vrij en zijn we onder meerdere nummers bereikbaar. Overigens zijn onze nummers wel opeenvolgend, de serie begint weliswaar met 13 op het einde maar het is wel een serie

040-2****13
040-2****14
040-2****15
.....
040-2****20
040-2****21

Inderdaad iets van 0,52 cent per maand per extra MSN boven de 4. Primafoon kan je daar inderdaad geweldig bij helpen, ze zijn alleen niet zo happig op het zoeken van zo'n vrije reeks. Ik kan me nog herinneren dat dit een aantal jaar geleden hier ook behoorlijk wat voeten in de aarde had.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
gewoon kpn ff bellen of langs gaan bij de Primafoon die kunnen je alles vertellen erover

[ Voor 28% gewijzigd door Le0032 op 11-06-2004 22:47 ]

• barrymel
Sjeng schreef op 11 juni 2004 @ 22:37:
[...]

Volgens mij is het zelfs mogelijk 10 ipv 8 MSNs te specificeren. Moet het zometeen eens ff nazoeken want hier in huis (studentenkeet) hadden we er geloof ik vroeger 10. Not sure about that... Tegenwoordig heb je allerlei lamers met mobiel en internetten we eindelijk via een fatsoenlijke connectie :) en zijn de meeste msns gewoon vrij en zijn we onder meerdere nummers bereikbaar. Overigens zijn onze nummers wel opeenvolgend, de serie begint weliswaar met 13 op het einde maar het is wel een serie

040-2****13
040-2****14
040-2****15
.....
040-2****20
040-2****21

Inderdaad iets van 0,52 cent per maand per extra MSN boven de 4. Primafoon kan je daar inderdaad geweldig bij helpen, ze zijn alleen niet zo happig op het zoeken van zo'n vrije reeks. Ik kan me nog herinneren dat dit een aantal jaar geleden hier ook behoorlijk wat voeten in de aarde had.
dat is misschien ook wel een idee om morgen even langs een primafoon te lopen.......

BarryMel

• barrymel
Le0032 schreef op 11 juni 2004 @ 22:46:
gewoon lekker kpn bellen die kunnen je alles vertellen erover
ja dat had ik juist gedaan en die vertelde mij dat het op geen manier mogelijk is.........

BarryMel

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

barrymel schreef op 11 juni 2004 @ 22:47:
[...]
ja dat had ik juist gedaan en die vertelde mij dat het op geen manier mogelijk is.........
dan zoek je een bedrijf die als tussenpersoon fungeert tussen klant en kpn.
denk wel dat je iets kunt vinden in de gouden gids.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Dracula78
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
ja we hebben bij mij op me werk geloof 200 nummers opvolgend, dus iets van 010-3212500 tot 010-3212699 of zo iets
Maar dat heeft niks meer te maken met een gewoon ISDN lijntje met extra nummers. Daar moet gewoon een bedrijfscentrale aanwezig zijn, want in dat geval wordt een bepaalde range van nummers gewoon doorgestuurd naar die bedrijfscentrale, en die regelt het vervolgens intern...

ISDN is tegenwoordig in vele smaken verkrijgbaar. Een 'normale' gebruiker neemt ISDN2 (dus 2 lijnen, 4 nummers), maar voor bedrijven zijn er grotere abonnementsvormen, bv. ISDN30, of iets daar tussen in.... ;)

3720 Wp @ StecaGrid 3600 Coolcept PVOutput Tech-blog

Verwijderd

Wat je kan doen is een ISDN2 lijn aan vragen met een 10 tal doorkiezen ( DDI ), je betaald dan eenmalig aansluitkosten voor de lijn en het programeren van het tiental en doorkiesfacikiteit en maandelijks voor abbonements kosten voor je ISDN2 lijn en voor het 10 tal.
Aangezien je dan wel een meervoudige ISDN2 aansluiting krijgt ( welliswaar met 1 ISDN2 ) dus point to point moet je wel een centrale erachter hangen.
Bijkomend voordeel is dat mocht je te weinig capaciteit hebben met 1 ISDN2 lijn je de groep uit kunt breiden met extra ISDN2 lijnen en toch de nummers flexibel kunt gebruiken.

Op een enkelvoudige ISDN2 is het wel mogelijk om 7 extra msn nummers aan te vragen voor de 4e t/m de 7e betaal je maandelijkse kosten zoals hierboven al aangegeven. Deze nummers worden automatisch geselecteerd en krijg je niet allemaal opvolgend, dit komt omdat het geen complete nummereeksen meer zijn. Voor 10, 100, 1000 tallen zijn er nummerblokken gereserveerd.......

Aanvraag kan via 0800-0403, wel aangeven dat je ISDN2 met doorkiezen wilt.....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 23:33 ]

• drepa
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2025
het kan wel, je moet alleen de juiste persoon te pakken krijgen bij kpn, en das nog je grootste uitdaging.

ik had dus volgende, kennis van me had heel mooi nr, lekker makkelijk intikken, dus ik wou dat nr hebben, ik informeren en na beetje doorverbinden en proberen wist iemand mij te vertellen hoe t moest.
in mijn geval contract overname, en als lijn op me naam staat, msn nr bij me isdn op laten zetten en andere opzeggen. voila.
om die 0.51 te bespare, heb ik 1 msn nr later vervallen, wat gewoon kon.
kost wat maar dan heb je ook wat.

dus met andere woorden, als dit kan, dan is er voor jou ook wel een mogelijkheid dit voor elkaar te krijgen... zou zeggen bel gewoon 10 nr`s op en vraag of je ze mag overkopen..;-)

praktischer is denk ik kpn bellen en daar vragen hoe en wat, en als persoon a nee zegt, ophange en weer belle, zelfde vraag, bij die grote call centers van kpn wil het antwoord nog wel s anders zijn bij persoon b.

[ Voor 4% gewijzigd door drepa op 11-06-2004 23:44 ]

• barrymel
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 23:31:
Wat je kan doen is een ISDN2 lijn aan vragen met een 10 tal doorkiezen ( DDI ), je betaald dan eenmalig aansluitkosten voor de lijn en het programeren van het tiental en doorkiesfacikiteit en maandelijks voor abbonements kosten voor je ISDN2 lijn en voor het 10 tal.
Aangezien je dan wel een meervoudige ISDN2 aansluiting krijgt ( welliswaar met 1 ISDN2 ) dus point to point moet je wel een centrale erachter hangen.
Bijkomend voordeel is dat mocht je te weinig capaciteit hebben met 1 ISDN2 lijn je de groep uit kunt breiden met extra ISDN2 lijnen en toch de nummers flexibel kunt gebruiken.

Op een enkelvoudige ISDN2 is het wel mogelijk om 7 extra msn nummers aan te vragen voor de 4e t/m de 7e betaal je maandelijkse kosten zoals hierboven al aangegeven. Deze nummers worden automatisch geselecteerd en krijg je niet allemaal opvolgend, dit komt omdat het geen complete nummereeksen meer zijn. Voor 10, 100, 1000 tallen zijn er nummerblokken gereserveerd.......

Aanvraag kan via 0800-0403, wel aangeven dat je ISDN2 met doorkiezen wilt.....
dit gaat zeker om echt zo'n bedrijfs centrale ? of kan ik gewoon een gigaset isdn centrale er op aansluiten ? http://www.siemens-mobile..._15707_rArNrNrNrN,00.html

BarryMel

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

barrymel schreef op 11 juni 2004 @ 18:04:
Zoeken op 'nummerblok' op www.kpn.com geeft dit:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=286565/sc=74c328

Nummerblok voor tien nummers

Een Nummerblok omvat tien opeenvolgende telefoonnummers. Met de extra optie Doorkiezen kunnen uw relaties zo rechtstreeks met de juiste medewerker bellen. Afhankelijk van uw bedrijfssituatie en -omvang kunt u over één of meer nummerblokken van 10 nummers beschikken. Nummerblok is beschikbaar op een meervoudige ISDN-aansluiting heeft (twee of meer ISDN-aansluitingen aan elkaar gekoppeld).

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Klantenservice ( 0900-0244).

Kun je vast wat mee. :)

(Overigens kunnen 100-nummerblokken ook, maar dat kost.)

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

barrymel schreef op 12 juni 2004 @ 01:11:
[...]

dit gaat zeker om echt zo'n bedrijfs centrale ? of kan ik gewoon een gigaset isdn centrale er op aansluiten ? http://www.siemens-mobile..._15707_rArNrNrNrN,00.html
Hiervoor heb je een bedrijfscentrale nodig, nieuw vanaf zo'n 1095 http://www.kpn.com/kpn/show/id=360229/sc=e8398d

• barrymel
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 09:07:
[...]

Hiervoor heb je een bedrijfscentrale nodig, nieuw vanaf zo'n 1095 http://www.kpn.com/kpn/show/id=360229/sc=e8398d
ja das niet helemaal de bedoeling :-) ik wil zo'n siemens wireless gigaset gebeuren, dan ga ik toch maar kijken of ik gewoon 8 isdn nummers bij de primafoon of zo kan krijgen

BarryMel

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:23
De vox chicago (= siemens gigaset?) kun je gewoon op point-to-point instellen hoor. Je was op dat ding alleen gebonden aan nr 0 en 9 voor analoog (fax en modem).

Tiptel-centrales die ptp aankunnen zijn er ook vanaf 180 euro.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Na mijn informatie mag KPN in omgeving Rotterdam geen opvolgende nummers meer verkopen of weggeven.... Zowel niet voor bedrijf als Particulier.... Ben zelf ook aan het graaien geweest naar een stel opvolgende nummers.

KPN blijkt in oa Rotterdam vrij krap in de nummers te zitten waardoor er vervolgens door de OPTA (zover ik weet) een verbod is komen te staan op het verkopen van die opvolgende nummers.

Bedrijven die opvolgende nummers hebben stammen veelal af van voor deze regel en/of hebben nummers met het bijbehorende contract over genomen van andere.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2004 13:56 ]

• barrymel
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 13:51:
Na mijn informatie mag KPN in omgeving Rotterdam geen opvolgende nummers meer verkopen of weggeven.... Zowel niet voor bedrijf als Particulier.... Ben zelf ook aan het graaien geweest naar een stel opvolgende nummers.

KPN blijkt in oa Rotterdam vrij krap in de nummers te zitten waardoor er vervolgens door de OPTA (zover ik weet) een verbod is komen te staan op het verkopen van die opvolgende nummers.

Bedrijven die opvolgende nummers hebben stammen veelal af van voor deze regel en/of hebben nummers met het bijbehorende contract over genomen van andere.
o dat zou niet zo mooi zijn :( maar zo als iemand al zei, er zijn toch heel veel mensen die hun isdn hebben opgezegd om adsl of kabel te nemen voor het internet, dus er moeten er toch ook best veel opgezegd zijn.......

ik ga zo naar de primafoon in Spijkenisse, kijken wat ze zeggen

BarryMel

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 15:44
KPN blijkt in oa Rotterdam vrij krap in de nummers te zitten
Wat maakt het qua aantal uit of ik 8 opvolgende of 8 willekeurige nummers heb?

• barrymel
nou net bij de Primafoon geweest, ik zou dinsdag terug gebeld worden, hij zei dat het moeilijk zou worden om er 8 achter elkaar te krijgen maar ik zou het dinsdag te horen krijgen, ik heb gelijk een NT1 kastje mee gekregen

BarryMel

Verwijderd

Uiteraard wil iedereen mooie nummers, dus de meeste opvolgende nummers zijn al vergeven of de nummerreeksen zijn gebroken. De reden waarom ze het ook niet doen bij de primafoon is dat ze maar uit 10 nummers kunnen kiezen en dan steeds moeten anuleren en door moeten zoeken, voor 8 nummers op rij als die er al zijn ben je wel even bezig.........

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 20:07:
voor 8 nummers op rij als die er al zijn ben je wel even bezig.........
Behalve als je een grote bedrijfcentrale koopt. Dan kan het opeens heel eenvoudig. Ik kreeg eerst 1 hondernummerblok aangeboden, en toen dat niet voldoende bleek nog een heel mooi nummer ook. Zo'n nummer waar een taxi-centrale een moord voor doet. (en later het opvolgende honderdnummerblok ook nog gekregen..)

[ Voor 8% gewijzigd door burne op 12-06-2004 21:37 ]

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Burne schreef op 12 juni 2004 @ 21:37:
[...]

Behalve als je een grote bedrijfcentrale koopt. Dan kan het opeens heel eenvoudig. Ik kreeg eerst 1 hondernummerblok aangeboden, en toen dat niet voldoende bleek nog een heel mooi nummer ook. Zo'n nummer waar een taxi-centrale een moord voor doet. (en later het opvolgende honderdnummerblok ook nog gekregen..)
Heett niets te maken met een bedrijfscentrale, maar met het type lijn... Als je een meervoudige ISDN of een ISDN30 (15/20) neemt, en je kiest voor een doorkiesreeks (de andere mogelijkheid is een groepsnummer, dan zijn je ondernummers niet aankiesbaar) dan krijg je idd een nummerreeks, is ook geen punt, want dan wordt er gewoon een nieuwe range gereserveerd in het nummerbestand. De kans dat er aan een bestaand nummer een opvolgende reeks toegevoegd kan worden, is heel klein, omdat praktisch alles wat op jouw nummer volgt ook al vergeven is...

Overigens, de kans dat je bij aanvraag een gewoon ISDN-2'tje opvolgende nummers krijgt is ook vrij klein, want je MSN nummers worden gevuld met de gaten in het nummerbestand :)

By each crime and every kindness, we birth our future

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Freggel_United schreef op 12 juni 2004 @ 22:36:
[...]
maar met het type lijn...
Nee. Het heeft vooral te maken met de verkoopgeilheid van de KPNner in kwestie. :X

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:23
Burne schreef op 13 juni 2004 @ 00:39:
[...]

Nee. Het heeft vooral te maken met de verkoopgeilheid van de KPNner in kwestie. :X
Neuh.. meer met de techniek, zoals al uitgelegd in deze thread.

Als je een doorkiesblok neemt, heb je minstens 10 opvolgende nummers (je koop een 9-cijferig nummer). Deze ranges zijn hiervoor gereserveerd. Kun je als particulier waarschijnlijk ook aanschaffen (soms weet de helpdesk ook niet wat ze verkopen). Je hebt hier dus wel een isdn-centrale bij nodig die een meervoudige aansluiting (ook al is het met 1 isdn-2 lijn) kan behappen.

Als je 8 msn's opeenvolgend wil hebben wordt het moeilijk. Zoals CheS al zegt, de primafoon kan uit 10 nummers kiezen en deze zullen nooit opeenvolgend zijn, dus dat is niet te doen.

Verder ben ik van mening dat de gemiddelde KPN-helpdesker of verkoper zijn uiterste best doet om je de juiste apparaten of diensten aan te bevelen. Ze worden alleen af en toe in hun advisering sterk gehinderd door hun beperkte kennis van zaken.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

Verwijderd

Ik probeer zelf voor klanten wel eens mooie nummers uit te kiezen op een enkelvoudige ISDN2 lijn, verder als 2 of 3 opvolgende nummers ben ik nog niet gekomen. Daarvoor moet ik dan wel elke keer per nummer/msn gaan wijzigen en 10 nummers laten genereren ( uit de beschikbare lijst ) zoeken naar een mooi nummer en deze selecteren. Dan naar msn 1 en zoeken naar een opvolgend nummer, generen,afbreken,generen, afbreken generen,afbreken...............ha eindelijk......generen,afbreken,generen, afbreken.........nee 3e nummer niet meer vrij dus van voor af aan beginnen..
Dit heeft dus totaal geen zin de kans is zo klein dat het lukt buiten het feit dat je een medewerker zo gek krijgt dat hij er even een uurtje voor gaat zitten...

Conclusie een mooi nummer uit laten zoeken lukt wel maar opvolgend niet.

Het heeft ook geen bal te maken over het wel of niet aanschaffen van een bedrijfscentrale bij KPN of concurent, als jij een ISDN2 met een tiental wil kan je die rustig aanvragen.

Bij een tiental,hondertal en duizend tal krijg je gereserveerde nummerblokken toegewezen en kan je de daarop volgende blokken laten reserveren voor toekomstig gebruik. Je hebt namelijk de kans dat als je een tiental aanschaft en later een opvolgend tiental wil deze is uitgegeven. Als je al opvolgende 10 tallen wilt reserveren dan wordt hier bij het toekennen al rekening mee gehouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 08:36 . Reden: edit ]

Verwijderd

Burne schreef op 13 juni 2004 @ 00:39:
[...]

Ik hoop niet dat je op mij doelt :|

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-02 08:48
barrymel schreef op 11 juni 2004 @ 18:04:

010-1234561
010-1234562
010-1234563
010-1234564
010-1234565
010-1234566
010-1234567
010-1234568

maar als ik zo'n nummer bel van kpn om het aan te vragen zeggen ze dat het niet mogelijk is, maar dit moet toch gewoon mogelijk zijn lijkt mij, weet iemand een weg om dat voor elkaar te krijgen ?
even contact opnemen met KPN zakelijk of via je kpn accountmanager spelen (als je tenminste een redelijk bedrijf bent/hebt dan he).

Hier kun je nummer blokken reserveren van 10,100,1000 of 10.000nummers. De kosten hiervoor vallen heel erg mee, ken ze zo niet uit me hoofd.

• barrymel
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 08:32:
Ik probeer zelf voor klanten wel eens mooie nummers uit te kiezen op een enkelvoudige ISDN2 lijn, verder als 2 of 3 opvolgende nummers ben ik nog niet gekomen. Daarvoor moet ik dan wel elke keer per nummer/msn gaan wijzigen en 10 nummers laten genereren ( uit de beschikbare lijst ) zoeken naar een mooi nummer en deze selecteren. Dan naar msn 1 en zoeken naar een opvolgend nummer, generen,afbreken,generen, afbreken generen,afbreken...............ha eindelijk......generen,afbreken,generen, afbreken.........nee 3e nummer niet meer vrij dus van voor af aan beginnen..
Dit heeft dus totaal geen zin de kans is zo klein dat het lukt buiten het feit dat je een medewerker zo gek krijgt dat hij er even een uurtje voor gaat zitten...

Conclusie een mooi nummer uit laten zoeken lukt wel maar opvolgend niet.

Het heeft ook geen bal te maken over het wel of niet aanschaffen van een bedrijfscentrale bij KPN of concurent, als jij een ISDN2 met een tiental wil kan je die rustig aanvragen.

Bij een tiental,hondertal en duizend tal krijg je gereserveerde nummerblokken toegewezen en kan je de daarop volgende blokken laten reserveren voor toekomstig gebruik. Je hebt namelijk de kans dat als je een tiental aanschaft en later een opvolgend tiental wil deze is uitgegeven. Als je al opvolgende 10 tallen wilt reserveren dan wordt hier bij het toekennen al rekening mee gehouden.
als ik nou gewoon zo'n 10 tal aanschaf maar ik neem geen bedrijf centrale, kan ik dat 10 tal wat ik dan heb aangeschaft kan ik dat dan niet om laten zetten dat ik het gewoon kan gebruiken op een standaard isdn lijn omdat het dan mijn nummers zouden zijn ?

BarryMel

Verwijderd

Nee dat is volgens mij niet mogelijk.
De nummerblokken zijn dan niet meer compleet, wat op den duur een probleem gaat geven bij het uitgeven van nieuwe nummerblokken...

ter info:
kosten 10 tal
eenmalig 17,51 voor doorkiesfaciliteit
eenmalig 17,51 voor programeren 10 tal
maandelijks 10,94 per tiental en 10,94 voor doorkiesfaciliteit( 65,44 voor een 100 tal )
ches -> zakelijk

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 14:14 . Reden: edit ]

• barrymel
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:06:
De nummerblokken zijn dan niet meer compleet, wat op den duur een probleem gaat geven bij het uitgeven van nieuwe nummerblokken...

ter info:
kosten 10 tal
maandelijks 10,94 per tiental en 10,94 voor doorkiesfaciliteit( 65,44 voor een 100 tal )
ches -> zakelijk
dat is wel jammer dat dat weer niet gaat, ik ga morgen dan maar naar zakelijk bellen vanaf mijn werk :) en kijken hoe ver ik dan kom

BarryMel

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 08:37:
Ik hoop niet dat je op mij doelt :|
offtopic:
Als jij verkoper bent, moet je verkoopgeil zijn, anders zou je je werk als verkoper niet goed kunnen doen. Hoewel enigzins plastisch gebracht is het zeker geen negatief waardeoordeel over de ambitie van een verkoper. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door burne op 14-06-2004 01:18 ]

• barrymel
kreeg niemand te pakken dus heb maar een mailtje naar mijn contact personen gestuurd van KPN voor Gemeente Rotterdam

[ Voor 7% gewijzigd door barrymel op 14-06-2004 09:23 ]

BarryMel

• Hann1BaL
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

djluc schreef op 12 juni 2004 @ 16:13:
[...]
Wat maakt het qua aantal uit of ik 8 opvolgende of 8 willekeurige nummers heb?
Het maakt qua aantal ook niet uit, maar als er veel nrs verkocht zijn, is het ook moeilijker om nog reeksen te kunnen vinden. Is alleen wel een slechte reden om geen reeksen meer te verkopen, want ik neem aan dat het niet moeilijk te checken is of er uberhaupt nog reeksen te verkopen zijn.

Hebben ze toch wel een zoekprogramma voor, die de lijst met nrs doorzoekt??

• barrymel
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 14:06:

ter info:
kosten 10 tal
ches -> zakelijk
ze gaan het even uitzoeken, het moet mogelijk zijn om een nummerblok te te nemen zonder dat er zo'n doorkiesfaciliteit op zit, zo dat je het op je gewone standaard isdn2 laat instellen

BarryMel

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:51
hm ik denk dat het ook sterk verschilt van het netnummer waarin je deze reeks wilt hebben.
010 is nou niet een netnummer waarvan je zegt, ja daar zul je veel keus hebben.

wij kregen met onze ISDN2 aanvraag keurig 4 opeenvolgende nummers en dat was in 035 (hilversum) ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• barrymel
-ScuL- schreef op 14 juni 2004 @ 14:46:
hm ik denk dat het ook sterk verschilt van het netnummer waarin je deze reeks wilt hebben.
010 is nou niet een netnummer waarvan je zegt, ja daar zul je veel keus hebben.

wij kregen met onze ISDN2 aanvraag keurig 4 opeenvolgende nummers en dat was in 035 (hilversum) ;)
dat had ik in 1998 toen ik voor het eerst isdn had aangevraagd hier in Hoogvliet (Rotterdam) ook........

BarryMel

Verwijderd

barrymel schreef op 14 juni 2004 @ 15:39:
[...]

dat had ik in 1998 toen ik voor het eerst isdn had aangevraagd hier in Hoogvliet (Rotterdam) ook........
Hoe kan ik je bereiken, dan regel ik het voor je....

• barrymel
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 19:31:
[...]

Hoe kan ik je bereiken, dan regel ik het voor je....
dat zou mooi zijn :) ik heb net mijn e-mail adres aan gezet in mijn profiel : barrymel

BarryMel

• barrymel
nou het is allemaal geregeld (bedankt Ches) helaas was het niet mogelijk om in Hoogvliet een Nummerblok op ISDN2 te nemen maar ik heb een paar mooie nummers gekregen en ik heb de Siemens Gigaset SX255isdn (http://www.siemens-mobile..._15708_rArNrNrNrN,00.html) besteld en die krijg ik volgende week binnen :P heeft iemand al ervaring hier mee ? ik heb zelf de Gigaset 3070 ISDN (met Firmware update naar de 4070) gehad, volgens mij zijn ze beiden het zelfde maar een ander type nummer....... maar ik kan het mis hebben ? :D

BarryMel

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

barrymel schreef op 17 juni 2004 @ 18:49:
nou het is allemaal geregeld (bedankt Ches) helaas was het niet mogelijk om in Hoogvliet een Nummerblok op ISDN2 te nemen maar ik heb een paar mooie nummers gekregen en ik heb de Siemens Gigaset SX255isdn (http://www.siemens-mobile..._15708_rArNrNrNrN,00.html) besteld en die krijg ik volgende week binnen :P heeft iemand al ervaring hier mee ? ik heb zelf de Gigaset 3070 ISDN (met Firmware update naar de 4070) gehad, volgens mij zijn ze beiden het zelfde maar een ander type nummer....... maar ik kan het mis hebben ? :D
/offtopic DE Barry Mel van de Deelgemeente Hoogvliet? Onze "grote concurent" op internet? :P

Btw, wij hebben 4 achtereenopvolgende nummers via ISDN :) In Hoogvliet dus het is mogelijk :)

xxxxx95
xxxxx96
xxxxx97
xxxxx98

:)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Als je geluk heb dat het programma in een keer deze nummers genereerd, ik heb heel wat pogingen gedaan. Het heeft allebei z'n voordelen, een rijtje of mooie nummers. voor mijzelf heb ik iig gekozen voor mooie nummers.....

• barrymel
Illegal_Alien schreef op 18 juni 2004 @ 14:07:
[...]

/offtopic DE Barry Mel van de Deelgemeente Hoogvliet? Onze "grote concurent" op internet? :P

Btw, wij hebben 4 achtereenopvolgende nummers via ISDN :) In Hoogvliet dus het is mogelijk :)

xxxxx95
xxxxx96
xxxxx97
xxxxx98

:)
Meneer Koopmans :)

jullie hebben die isdn lijnen al meer dan 5 jaar toch ???? toen ik het in 98 aanvroeg toen had ik ook opvolgende nummers, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk......

BarryMel

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Mooi dat een KPN-er op GoT zijn mede-GoTTers heeft geholpen.
Toppertje.

/offtopic - De BarryMel rulezz in H'vliet :D

[ Voor 4% gewijzigd door DoctorV64 op 18-06-2004 22:10 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• barrymel
DoctorV64 schreef op 18 juni 2004 @ 22:10:
Mooi dat een KPN-er op GoT zijn mede-GoTTers heeft geholpen.
Toppertje.

/offtopic - De BarryMel rulezz in H'vliet :D
ha ha >:)

BarryMel

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

barrymel schreef op 18 juni 2004 @ 19:42:
[...]

Meneer Koopmans :)

jullie hebben die isdn lijnen al meer dan 5 jaar toch ???? toen ik het in 98 aanvroeg toen had ik ook opvolgende nummers, maar dat is nu helaas niet meer mogelijk......
Ja, wij waren 1 van de eerste, en is inderdaad al ruim 5 jaar geleden, en ik ben de "kleine" Meneer Koopmans :)

Was op het Gustaaf Gelderpad :P Tegenover Zweinstein :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10-2025
is inderdaad niet meer mogelijk, althans hangt er vanaf wie de order bij KPN inboekt. Je kan het aanvragen en met een beetje geluk wordt het geaccepteerd...

suc6

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 16:16
Ik mocht kiezen uit een aantal combinaties ... een daarvan bestond uit opvolgende nummers :)

lucky me :)
Pagina: 1