Toon posts:

NTFS rechten verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag:
Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd, maar nu kan ik niet meer op mijn tweede schijf komen dit komt doordat ik waarschijnlijk hiertoe niet gerechted ben maar hoe kan ik er nu wel opkomen? Want heb de spullen wel nodig kan ik met een of ander progje ofzow ntfs permissies vewijderen of aanpassen zodat ik er wel weer op kan?

Alvast bedankt!

• dEADkIRK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-05 19:26
Je kan een "take ownership" doen op de bestanden, rechter muisklik> properties> security > advanced > Owner en hierna doorvoeren op alle bestanden. Pas nu kan je jezelf rechten geven.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 19:46
Je kunt het met een linux bootcd voor elkaar krijgen. Denk aan Knoppix.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Lees de Windows Operated Systems - FAQ dit is zo vaak gevraagd dat het daar uitgebreid in staat ;)

Als je take ownership mist staat ook dat in de Windows Operated Systems - FAQ :)

Zoals je een vorige keer al was gevraagd: lees ajb eerst de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy voor je een topic opent. Dat lost al de meeste problemen :Y)

Ik sluit dit topic dan ook omdat het in de FAQ staat en ook vele malen in de GoT-search :)

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 11-06-2004 17:21 . Reden: sluitreden :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.