Ok, ik heb een QF 50a,met daarin:
Eigenlijk was deze mod een meerdere maanden-plan. Mijn plexi en uitgezagen deurtje hebben hier een kleine maand gestaan, dan was het wachten tot ik kan beginnen afschuren en spuiten.
Eerste keer logo spuiten was er een beetje verf niet droog en was uitgelopen
Dus heb ik het moetten retoucheren.
Ik vind het wel goed gelukt
Hier zijn de pics (ik heb wel geen fotos meer van de maak
) :

De binnenkant is al redelijk proper gemaakt enkel die éne draad(IDE kabel) moet ik nog ergens wegmoffelen
maar dat is voor na de examen
Dus...
Ja,wat vinden jullie? hij is véél mooier in het echt, want mijn webcam waarmee deze zijn genomen is niet echt subliem (Medion,webcam/digitale cam).
- Asus a7n8x-x
- Maxtor 80Gig diamondplus 9
- Sunbeam rheobus
- 1Bleu CCFL
- 1 coolermaster 80mm bleu led fan
- 1 coolermaster 80mm gewoon
- 1 thermalright Sp 97
- Complete verflaag
- UT logo
- Window geinstalleerd
- CCFL geinstalleerd
- SP 97 geinstalleerd
Eigenlijk was deze mod een meerdere maanden-plan. Mijn plexi en uitgezagen deurtje hebben hier een kleine maand gestaan, dan was het wachten tot ik kan beginnen afschuren en spuiten.
Eerste keer logo spuiten was er een beetje verf niet droog en was uitgelopen
Dus heb ik het moetten retoucheren.
Ik vind het wel goed gelukt
Hier zijn de pics (ik heb wel geen fotos meer van de maak

De binnenkant is al redelijk proper gemaakt enkel die éne draad(IDE kabel) moet ik nog ergens wegmoffelen
Dus...
Ja,wat vinden jullie? hij is véél mooier in het echt, want mijn webcam waarmee deze zijn genomen is niet echt subliem (Medion,webcam/digitale cam).
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:25 . Reden: [img=400] is niet voor 1600x1200 plaatjes! ]
The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy