Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] (1ste!) Shadow warrior

Pagina: 1
Acties:

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Ok, ik heb een QF 50a,met daarin:
  • Asus a7n8x-x
  • Maxtor 80Gig diamondplus 9
  • Sunbeam rheobus
  • 1Bleu CCFL
  • 1 coolermaster 80mm bleu led fan
  • 1 coolermaster 80mm gewoon
  • 1 thermalright Sp 97
Wat ik gedaan heb:
  • Complete verflaag
  • UT logo
  • Window geinstalleerd
  • CCFL geinstalleerd
  • SP 97 geinstalleerd
Het is niet zo'n drastische mod, maar toch.
Eigenlijk was deze mod een meerdere maanden-plan. Mijn plexi en uitgezagen deurtje hebben hier een kleine maand gestaan, dan was het wachten tot ik kan beginnen afschuren en spuiten.

Eerste keer logo spuiten was er een beetje verf niet droog en was uitgelopen

Dus heb ik het moetten retoucheren.

Ik vind het wel goed gelukt :z

Hier zijn de pics (ik heb wel geen fotos meer van de maak :s) :

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34609/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34610/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34611/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34612/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34613/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/34614/full.jpg

De binnenkant is al redelijk proper gemaakt enkel die éne draad(IDE kabel) moet ik nog ergens wegmoffelen :) maar dat is voor na de examen :7

Dus...
Ja,wat vinden jullie? hij is véél mooier in het echt, want mijn webcam waarmee deze zijn genomen is niet echt subliem (Medion,webcam/digitale cam).

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:25 . Reden: [img=400] is niet voor 1600x1200 plaatjes! ]

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
ziet er netjes uit voor een eerste mod...je moet ergens beginnen he :)

maar je hebt eigenlijk alleen een window gemaakt, en UT logo? had eigenlijk ook wel in het kleine-mods topic gekunt dan.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:25 ]

Verwijderd

Misschien is dit meer iets voor [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 7[/rml] . Als je een CM zou willen posten, is een verhaaltje erbij en wat meer 'gemod' wel een must imo :Y)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:26 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
opzich best een aardige mod :)

het unreal logo zit er wel mooi op, ik vind alleen het rechthoekige window niet zo mooi, afgeronde hoeken zou ik mooier hebben gevonden

edit : heb je het window zelf uitgezaagt of is het pre-modded ?

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 11-06-2004 17:20 ]

• Entity_Razer
ja dat is waar,enkel had ik geen figuurzaagje om dat te doen en ik heb het met mijn moeder meegedaan om bij haar op school(is leerkracht in mechelen)
te laten zagen. had er op een mooi GROOT briefje alles opgeschreven maar helaas. Iemand vergat het briefje af te geven dus enkel de maten en positionering wisten ze(stond op de binnekant van de deur afgetekend)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• pcnerd
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-04-2022

pcnerd

Jump!

netjes hoor ;) maar volgens mij heb je niks geverfd enzo, of heb ik het nou fout?

Take a parachute, and jump!

• Entity_Razer
jawel,de hele kast is herspoten in autolak zwart en afgewerkt met een heavy duty vernis
(heb brakke digitale camera en weinig licht op mijn kamer,dus je zit het niet goed,had ik mijn bureulamp aangedaan dan had je de reflectie goed gezien)

[ Voor 48% gewijzigd door Entity_Razer op 11-06-2004 17:23 ]

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Wel zonde dat je hem dan (saai) zwart hebt gemaakt, donkerblauw zou mooier zijn imo..
Verder leuke mod :)

Nooooh! Stahp!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:59

Exigence

dnkroz

Waarom moeten mensen altijd zo reageren? Altijd zijn de eerste paar reacties meteen negatief geladen doordat er naar het kleine modjes topic geroepen wordt.
Ik vind het jammer dat er bijna altijd zo gereageerd word. Die jongen heeft z'n eerste casemod gemaakt en daar mag hij trots op zijn. Spuiten+logo+window vind ik geen klein modje.

@ TS: leuke mod voor de eerste keer. Platte IDE kabels kun je supernetjes wegwerken door ze slim te vouwen en achter het moederbord weg te werken.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 19:45 ]

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-11 08:43
Exigence schreef op 11 juni 2004 @ 19:41:
[...]

[...]

Waarom moeten mensen altijd zo reageren? Altijd zijn de eerste paar reacties meteen negatief geladen doordat er naar het kleine modjes topic geroepen wordt.
Ik vind het jammer dat er bijna altijd zo gereageerd word. Die jongen heeft z'n eerste casemod gemaakt en daar mag hij trots op zijn. Spuiten+logo+window vind ik geen klein modje.

@ TS: leuke mod voor de eerste keer. Platte IDE kabels kun je supernetjes wegwerken door ze slim te vouwen en achter het moederbord weg te werken.
Helemaal mee eens. Zeker bij de 1e mod is alles nieuw, spannend en vind ik dat je des te meer respect verdient. Bij een klein modje denk ik aan een ledje vervangen of het stealthen van je cdroms, zodra je meerdere kleine modjes bij elkaar gooit is het IMHO al een topic waard.

Komt bij dat deze mod gewoon netjes is, het logo is strak gespoten, net zoals de case zelf. Raam is zonder kronkeltjes, butsen of onregelmatigheden.

Kortom, great job, en laat je niet ontmoedigen door mensen die té snel zijn met hun commentaar :)

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-11 16:37
Niet echt een heel speciale mod, ook de hardware is niet je van het.
offtopic:
bleu :X

Ioniq 5 P45

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Spiller schreef op 11 juni 2004 @ 19:52:
offtopic:
Wat heeft hardware zelf eigenlijk met modden te maken? Zoals een eerdere reactie ook al zei: waarom allemaal zo negatief?

al maak je een vliegende schotel met een 486 erin, kan nog steeds een supermooie mod zijn!!

Netjes dat UT logo!!! Mooie eerste mod..

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-11 23:21
Spiller schreef op 11 juni 2004 @ 19:52:
offtopic:
Dit vind ik een bericht van niks. Niet iedereen heeft/kan een Amd 64 3400+ ofzo hebben & die gaan modden . Als hier in deze kast nouw een p233 had gezeten had ik het nog een mooie mod gevonden.

@topicstarter:
Leuke mod, niks mis mee. UT logo ziet er fijn uit.

edit:

Hann1BaL was me al voor met het voorbeeld dat de hardware niks uit maakt. Damn wat zijn we weer snel hier ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Westereen op 11-06-2004 20:01 ]

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

zeer leuke eerste mod, iedereen moet een keer beginnen en ik vind het knap dat je hier mee kan beginnen hoor!!
:)

Verwijderd

Je bent in elk geval al een stuk verder dan ik (mijn mod zit nog in mijn hoofd). Verder niet je laten weerhouden door sommige wat minder positieve reacties.

Keep it up :9

• Henk
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de rest van je specs :) met name de processor, welk type? en hoe hard al overgeclocked? (als je dat nog niet gedaan hebt, ik zou het doen ;) die sp 97 kan een hele hoop warmte wegtrekken :) )

Owjah, ik bedenk me ineens: dat ze niet zien dat ie gespoten is moet je zien als compliment, kennelijk zien zij het verschil niet tussen een originele verflaag en die van jou, en dat is best netjes :)

[ Voor 32% gewijzigd door Henk op 11-06-2004 20:35 ]

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Dacht even een casemod in style van Shadow Warrior :9 , het spel dus. Maar helaas. :+

• Henk
-Skyhawk- schreef op 11 juni 2004 @ 20:40:
Dacht even een casemod in style van Shadow Warrior :9 , het spel dus. Maar helaas. :+
Haha, ik d8 er ook even aan, good old days.... :z

• Vermicellisoep
  • Laatst online: 03-06 09:21

Vermicellisoep

Nonsultant

Dat een mod minder word omdat de specs niet uber1337Alienware-style zijn vind onzin.
offtopic:
Es kijken of ik binnekort ergens een leuke 8068 of 286 bak kan vinden om te modden.. Gewoon uit principe en koppigheid

@RedXraD:
Dat je het verschil tussen de orginele verflaag en de nieuwe niet kan zien is opzich wel een compliment voor het spuitwerk maar niet voor de mod vind ik..

Nooooh! Stahp!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:45

w00Dy

Make soap, not war

sober met een mooie afwerking

zelf gespoten ?

• Entity_Razer
_/-\o_ voor vriendelijke reacties.

De processor:
AMD 2500+(uit de eerste weken) :P

Hij is momenteel overclocked naar 3200+(niet echt overclocken maarja) maar vanaf men Enermax 92 mm fan binnen is(staat nu dus die 80mm bleu led fan op) dan gaat het echte overclocken beginnen. :9~

maar voorlopig is de configuratie zwak maar vanaf ik vakantiewerk heb komt er :
UV lampen in
ATI X800 pro
512MB RAM bij(heb dan 1Gig)
en een grotere harde schijf extra
die laatste is nu gewoon te klein :)

Of iemand hem nu mooit had gevonden of niet, ik vind hem mooi dus :Z

als iemand iets verkeerd in men case vind.... zeggen :)

Ik het het dingetje namelijk al gevonden,iets dat er niet moet zijn :)
Hint: het is groen ;)

@woody: Ja zelf gedaan,met wat hints van iemand :) en een paar meter fascal(voordat ik het logo eindelijk mooi uitgenseden had.... :X 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door Entity_Razer op 11-06-2004 21:11 ]

• Henk
Vermicellisoep schreef op 11 juni 2004 @ 21:05:
Dat een mod minder word omdat de specs niet uber1337Alienware-style zijn vind onzin.
offtopic:
Es kijken of ik binnekort ergens een leuke 8068 of 286 bak kan vinden om te modden.. Gewoon uit principe en koppigheid

@RedXraD:
Dat je het verschil tussen de orginele verflaag en de nieuwe niet kan zien is opzich wel een compliment voor het spuitwerk maar niet voor de mod vind ik..
Njah, je snapt wat ik bedoel ;)

enne... entity_razer: leuke specs :) heel leuk :)

Wie zei er hier ook alweer dat de hardware niet spectaculair was? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Henk op 11-06-2004 21:14 ]

• Entity_Razer
LOL
ja
vele mensen vinde: Ogh zie hoe'n pieteluttige kleine kast :)

tot ze zien dat ik een standaart unlocked AMD 2500 heb :)
LOL

dan zingen ze toontje lager :)
8)7

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:37
Entity_Razer schreef op 11 juni 2004 @ 21:10:
Ik het het dingetje namelijk al gevonden,iets dat er niet moet zijn :)
Hint: het is groen ;)
Laat me raden het ledje op je mobo :7

• Entity_Razer
hint:
2de foto

• Henk
Entity_Razer schreef op 11 juni 2004 @ 21:21:
LOL
ja
vele mensen vinde: Ogh zie hoen pieteluttige kleine akst :)

tot ze zien dat ik een standaart unlocked AMD 2500 heb :)
LOL

dan zingen ze toontje lager :)
8)7
hehe, die 2500 unlocked is niet zo bijzonder (mobiles zijn ook unlocked :P )

die X800Pro alleen wel, dat zijn toch prijzige kaartjes... :) Misschien wel een leuke toevoeging voor je topic om wat 3dmark scores neer te zetten, vooral 3dmark 2003 zal het erg leuk doen met die x800 :)

[ Voor 15% gewijzigd door Henk op 11-06-2004 21:33 ]

• Entity_Razer
weet ik, maar velen denken dat het maar zoiets hebben terwijl zij een gelockte hebben :)

Ja zeker,maar ik moet dus eerst werk hebben voor die X800 derin komt.

wat ik dus nogaltijd aan het zoeken ben BTW(hint hint voor alle mensen regio antwerpen :*) )

[ Voor 50% gewijzigd door Entity_Razer op 11-06-2004 21:41 . Reden: bijgevoegd ]

• Henk
Entity_Razer schreef op 11 juni 2004 @ 21:40:
weet ik, maar velen denken dat het maar zoiets hebben terwijl zij een gelockte hebben :)

Ja zeker,maar ik moet dus eerst werk hebben voor die X800 derin komt.

wat ik dus nogaltijd aan het zoeken ben BTW(hint hint voor alle mensen regio antwerpen :*) )
Lol, je bent aant patsen met dingen die je niet hebt? das ook niet de bedoeling he.... wat zijn de specs die je er nú in hebt hangen? (zo te zien geforce 4 of eerder ;) )

• Entity_Razer
LOL
niet patsen. enkel dat het leuk zou zijn :o

Nu hangt er een ATI 9200 in
opzettelijk gekozen om te wachten op de nieuwe generatie,nu is ze der...

Pagina: 1