Petitie voor een fatsoenlijk gameprogramma ?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 12:34

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Naar aanleiding van een weer beginnende discussie over gameprogramma's in Het Grote Gamecube Topic deel 45 wordt het denk ik wel eens tijd dat gamen Nederland zelf eens het heft in handen neemt.

In deze discussie komt maar weer eens naar boven dat het oude Powerplay met martijn Krabbe de kont van Gamekings, Gammo en TMF Gamefacts schopt :)
Zelf vind ik Powerplay ook veel beter dan de huidige gemeprogramma's zal wel door de nostalgie komen maargoed. Vandaar dat ik dan wel eens een petitie online wilde zetten voor een naar tweakers (die hards dus) maatstaven goed gameprogramma.

Nou is mijn HTML kennis niet zo geweldig dus daar wou ik wel graag wat hulp bij en verder wou ik hier graag jullie ideeen horen over wat er in moet komen te staan.

Zelf had ik alvast de volgende ideen.

-Wie zou het moeten presenteren
-Welke televisiemaatschappij zou het idee moeten uitwerken (Endemol/IDTV etc.)
-Wat zou je erin willen zien
-Op welke zender
-Welke dag/tijd

Meer ideeen hoor ik graag van jullie.Maar voordat je hier een waslijst neer zet zou ik ook graag willen weten of je denkt of het uberhaupt wel mogelijk is ivm het internet waardoor alle nieuws in feite al oud is.

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Eerlijk gezegd : Doe maar niet. Gezien wat ik ooit op TV over games heb gezien was dat op alle zender in en in slecht. Ook bv de game programma's van de BBC.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamekings vind ik wel vet, goed die gasten sporen niet maar ze weten wel wat van games en ze vertellen het ook wel goed en geven ook wel goed commentaar vind ik. Gammo vind ik zelf ook niet zo heel slecht alleen vind ik dat ze beter andere games kunnen kiezen want de helf van wat ze laten zien is crap (ik hoef niet te weten wat ik niet hoef te kopen, vertel me liever wat ik wel moet kopen). Dat op TMF vind ik nou weer wel rommel.

Dus als ik zou moeten kiezen doe dan maar gamekings alleen dan op sommige punten iets proffesioneeler :+

edit: of een game programma wel nodig is ivm internet? ik denk het wel. De meeste mensen houden niet bij hoe het staat met alle games. Ikzelf hou alleen een paar van mijn favo games in de gaten zoals hl2 en doom3 maar voor de rest houd ik het niet bij. En ik vind het ook wel leuk om console games te zien op tv want ik heb zelf geen console dus dan kan ik zo toch zien of er wat bijzit wat misschien de mooite waard is om die console te kopen. Dus ik denk dat er zeker wel ruimte is voor een game programma ze zouden het alles wel optijd games moeten laten zien want soms komen ze echt met een game die al 2 maanden uit is.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt van die gasten van Power Unlimited een gamesprogramma.
Dat heet Gamekings. Ik vind het veel beter dan Gammo.
Alleen wordt Gamekings op The Box uitgezonden.
Kijk maar op www.gamekings.tv voor uitzendtijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:07:
je hebt van die gasten van Power Unlimited een gamesprogramma.
Dat heet Gamekings. Ik vind het veel beter dan Gammo.
Alleen wordt Gamekings op The Box uitgezonden.
Kijk maar op www.gamekings.tv voor uitzendtijden. :)
Heeft geen nut want we hebben geen The Box op de schotel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets beters dan gamekings, maar toch professioneel is denk ik niet mogelijk.

Gammo is kut omdat het allemaal supergeforceerd is (man die het inspreekt heeft echt geen idee waar hij het overheeft.
en Gamekings is gezellig Amsterdams. veel mensen (waaronder ik) vinden dat super, omdat ze het presenteren zoals veel mensen het ook beleven / willen beleven, een beetje rottigheid uithalen, en lekker op de bank discusseren over games, maar ik kan best snappen dat rotterdammers dat niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copycat schreef op 11 juni 2004 @ 17:09:
[...]

Heeft geen nut want we hebben geen The Box op de schotel |:(
Je kan de afleveringen van Gamekings ook op hun site bekijken _/-\o_ ,dus geen probleem voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje rare insteek heb je. Je hoeft namenlijk geen html te kunnen om een petitie op te zetten maar dat is een ander verhaal.

Opzich is het wel een leuk idee alleen zou ik dan meer een lifestyle programma(over wat voor games/communities je hebt) van willen maken met wat nieuws er in. Zoals je zelf al aangaf is het moeilijk om actueel te blijven. Het zou bijvoorbeeld ook goed werken als de informatie van uit het programma exlusief is en niet van een gamesite geplukt.

Tot slot zou ik als persoon die het moet presenteren geen die-hard gamer (lees Gamekings), ook zoiets als dat games programma van Cindy Pielstrom is erg fout. Dit puur omdat meer mensen afschrikt dan aantrekt.
Het programma moet zowel voor gamers als non gamers leuk zijn.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:10:
Iets beters dan gamekings, maar toch professioneel is denk ik niet mogelijk.

Gammo is kut omdat het allemaal supergeforceerd is (man die het inspreekt heeft echt geen idee waar hij het overheeft.
en Gamekings is gezellig Amsterdams. veel mensen (waaronder ik) vinden dat super, omdat ze het presenteren zoals veel mensen het ook beleven / willen beleven, een beetje rottigheid uithalen, en lekker op de bank discusseren over games, maar ik kan best snappen dat rotterdammers dat niks vinden.
Dat vind ik nou ook. Het is gewoon leuk om ernaar te kijken en je moet er soms nog om lachen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in dat Powerplay zat ook *elke week* een wedstrijd tussen twee kijkers in een multiplayer game. Inclusief interview vooraf waarin ze uitgebreid mochten vertellen wie ze waren en waar ze van hielden... snapte men dan niet dat dat helemaal niet leuk is om naar te kijken? |:(

En hoe heette ook alweer dat programma dat gepresenteerd werd door een dame met nogal opvallend gekleurd haar? Daar zat ook elke aflevering zo'n wedstrijd in.

Ik was echt blij als ik in die programma's af en toe weereens wat beelden van nieuwe spellen zag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:11:
Uhm... dat is net zoiets als een voetbal hater naar voetbal proberen te laten kijken 8)7 Een non gamer gaat toch niet naar een games programma kijken?

Ik denk dat je juist wel mensen als in gamekings moet hebben want die zeggen wat goed/slecht is aan een game en dat heb ik liever dan dat er de zoveelste wannebee gta leetz0r pimpz0r staat die denk dat ie de leetste is maar eigelijk geen reet snapt van wat een game goed of slecht maakt en dat schiet niet op want dan word ieder spel wat een beetje orgineel is of wat je zonder aimbot (want stel je voor dat je ook maar een beetje skills moet hebben) moet spelen meteen als te moeilijk bestempelt.

Een lifestyle programma werkt denk niet want dat word toch nooit echt om de community en clans afgestempt maar meer op de niewe hipste console en hipste (lees: EA crap) en hippe persoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:10:
[...]

Je kan de afleveringen van Gamekings ook op hun site bekijken _/-\o_ ,dus geen probleem voor jou
Dat is nou juist het probleem, op de tv zelf kijken is relaxder dan op je pc (zal wel mening zijn)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ShrimpTV terug :( dat was altijd lachen gameprogramma :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:11:
Beetje rare insteek heb je. Je hoeft nl. geen html te kunnen om een petitie op te zetten maar dat is een ander verhaal. Daarnaast werkt het niet. Je kan niet naar de nederlandse overheid met een doos handtekeningen om een games programma te eisen.
Opzich is het wel een leuk idee alleen zou ik dan meer een lifestyle programma(over wat voor games/communities je hebt) van willen maken met wat nieuws er in. Zoals je zelf al aangaf is het moeilijk om actueel te blijven. Het zou bijvoorbeeld ook goed werken als de informatie van uit het programma exlusief is en niet van een gamesite geplukt. Tot slot zou ik als persoon die het moet presenteren geen die-hard gamer (lees Gamekings), ook zoiets als dat games programma van Cindy Pielstrom is erg fout. Dit puur omdat meer mensen afschrikt dan aantrekt.
Nee het is ook niet de bedoeling om naar de overheid te stappen maar naar iemand die er zijn geld mee verdiend. Dacht zelf dat Reinout Oerlemans hier wel een leuke twist aan zou kunnen geven.

Livestyle idee is wel goed !! Uigebreid beursniews, gamedevelopers, hardware mensen etc. aan 't woord. Verslag van game wedstrijden. EA kribs :+

Lijkt me toch lucratief genoeg als je ziet hoeveel geld er tegenwoordig in dat wereldje omgaat.

Wat betreft gamers en non gamers denk ik dat die eerste doelgroep wel groot genoeg is.

En ik zal zo wel ff Gamekings gaan kijken heb het een keer bij een vriend gezien toen waren ze controllers aan het testen door er met een auto overheen te rijden |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Kan me herinneren dat je vroeger op de tros ook een game programma had, met martijn krabbe. Das was best wel aardig.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nog het allerbeste gamesprogramma ooit was, was dat programma van Nintendo met die jongen die met dat skateboard kwam binnen skaten en NES spellen ging previewen. En tussendoor had je zo'n tekenfilm dat hij in een Nintendo spel zat met allemaal karakters uit Nes spellen.

_/-\o_ Captain N _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://cnn.captainn.net/img/cn_tev_bio_kevin.jpg

http://cnn.captainn.net/index.html

Zoiets moeten we hebben (zonder nes spellen dan he) :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:34:
Wat nog het allerbeste gamesprogramma ooit was, was dat programma van Nintendo met die jongen die met dat skateboard kwam binnen skaten en NES spellen ging previewen. En tussendoor had je zo'n tekenfilm dat hij in een Nintendo spel zat met allemaal karakters uit Nes spellen.

_/-\o_ Captain N _/-\o_

[afbeelding]

presies, dat programma van krabbé ken ik niet, maar dit wel!
De tekenfilm met mother brain enzo, link en super mario bros!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie progs krijg je niet meer ,want het moet allemaal casual worden of vet gesponserd ( kijk ff naar de tmf award /EA)

Keek vorig jaar altijd wel een gameprog op tv5 ,dat vond ik wel goed maar kom me ook niet storen aan het commentaar ,want ik kan geen frans verstaan :)

Ideaal dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:46:
Goeie progs krijg je niet meer ,want het moet allemaal casual worden of vet gesponserd ( kijk ff naar de tmf award /EA)
Ja daar had ik nog niet eens bij stil gestaan. Heb eigenlijk nog nooit gezien dat een game helemaal de grond in werd getrapt. Zal dus idd een heikel punt zijn.

Captain N was idd ook wel vet (Megaman _/-\o_ ) alleen was het informatieve gedeelte van dat programma wel erg kort. 3 minuten ofzo :X

Edit: Iemand een idee hoe dat hele programma heette :?

[ Voor 6% gewijzigd door Copycat op 11-06-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gamekings zeggen ze het wel als een game echt slecht is. Het voordeel daarvan is alleen dat ze met meer mensen zijn en dat ze allemaal hun mening over een game geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vind Gamekings prima lachen :) Leuke previews en knotsgekke lui.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:04:
Bij gamekings zeggen ze het wel als een game echt slecht is. Het voordeel daarvan is alleen dat ze met meer mensen zijn en dat ze allemaal hun mening over een game geven.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Meestal vind eentje het een spel slecht en dan gaan ze zich er allemaal mee bemoeien en om het punt heen draaien zodat ze daarna altijd tot de conclusie komen dat een spel niet slecht is maar meevalt. Het programma wordt dan ook gesponsord door Ea-Big, Activision, X-box, Nintendo, Playstation etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:20:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Meestal vind eentje het een spel slecht en dan gaan ze zich er allemaal mee bemoeien en om het punt heen draaien zodat ze daarna altijd tot de conclusie komen dat een spel niet slecht is maar meevalt. Het programma wordt dan ook gesponsord door Ea-Big, Activision, X-box, Nintendo, Playstation etc.
gesponsord betekend in dit geval dat ze de games aangeleverd krijgen.

en geloof mij, ze zijn heel erg tegen omkopen.
ze kregen een tijd geleden de kans om HL2 exclusief in NL te mogen spelen ofzo, als ze er een dikke minimaal 10 pagina special van zouden maken anders niet.

Toen hebben ze gezegd daaaag :w zo belangerijk is HL ook weer niet, dan wachen we liever op de full over een paar maanden.

Ook hebben ze al vaker in het blad gezet dat een uitgever ze dreigde ze geen games meer te leveren (preview, review exemplaren) als ze de cijfers niet hoger zouden worden.

De pu gasten kraken gewoon als ze een game kut vind (zie die nieuwe racegame op de consoles die zo zoog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 15:00

ErA

OE OE OE!!! ik weet bijna hoe dat programma heette met captain N. Iets met "power" dacht ik. Hij zei altijd. Cya on the next .... ofzow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

ErA schreef op 11 juni 2004 @ 18:33:
OE OE OE!!! ik weet bijna hoe dat programma heette met captain N. Iets met "power" dacht ik. Hij zei altijd. Cya on the next .... ofzow.
Jaaaaaaaaa! dat keek ik vroeger ook altijd :D
(nostalgie O+)

* dawuss is nu 18 jaar oud, dus tel maar uit ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Het meest irritante aan gameshows op TV is dat het allemaal oude shit is. Het is zo vet gesponsord dat het alleen maar over Europese/PAL versies gaat. En dat betekent 9 van de 10 keer dat het al maanden lang in Japan te krijgen was.

Beter is het om games te reviewen als ze nieuw zijn. Graag dus veel aandacht voor de wereld van Japanse import. _/-\o_ Bioscoopfilms worden ook gereviewd als ze in Amerika uitkomen. Zo zou het ook met games moeten gaan.

Ook zie ik graag aandacht voor de technische aspecten van games zoals surround sound ondersteuning, breedbeeld ondersteuning, progressive scan ondersteuning, loading-cache strategie, kwaliteit van de lokalisatie, ondersteuning voor speciale controllers, gebruikte 3D engine, enz. Daar hoor je nu gewoon niets over. Je hoort alleen generieke opmerkingen: grafisch leuk, vet geluid en fijne gameplay. Te generiek en te beperkt wat mij betreft.

Tot slot nog een opmerking over de manier van presenteren. Meestal wordt veel FMV en intro's getoond terwijl er nauwelijks gameplay te zien is. Ook wordt er vaak een house-deuntje doorheen gemixed zodat je de originele muziek en geluidseffecten niet kan horen :(

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het nadeel is alleen dat 99% van de nederlanders geen japans spreekt (dus dan heb je weinig aan een japans import spel) en heel veel van die games komen (helaas) ook niet op de europeese markt omdat het voor de casual gamer niet interresant genoeg is.

ow en het is nou ook weer niet zo dat een game die wereldwijd uitkomt 6 maanden eerder in japan is. Dat is soms een maand eerder maar dat is volgens mij vooral bij console games pc games zijn meestel wel ongeveer over tegelijk te krijgen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ari3 schreef op 11 juni 2004 @ 18:45:
Het meest irritante aan gameshows op TV is dat het allemaal oude shit is. Het is zo vet gesponsord dat het alleen maar over Europese/PAL versies gaat. En dat betekent 9 van de 10 keer dat het al maanden lang in Japan te krijgen was.

Beter is het om games te reviewen als ze nieuw zijn. Graag dus veel aandacht voor de wereld van Japanse import. _/-\o_ Bioscoopfilms worden ook gereviewd als ze in Amerika uitkomen. Zo zou het ook met games moeten gaan.

Ook zie ik graag aandacht voor de technische aspecten van games zoals surround sound ondersteuning, breedbeeld ondersteuning, progressive scan ondersteuning, loading-cache strategie, kwaliteit van de lokalisatie, ondersteuning voor speciale controllers, gebruikte 3D engine, enz. Daar hoor je nu gewoon niets over. Je hoort alleen generieke opmerkingen: grafisch leuk, vet geluid en fijne gameplay. Te generiek en te beperkt wat mij betreft.

Tot slot nog een opmerking over de manier van presenteren. Meestal wordt veel FMV en intro's getoond terwijl er nauwelijks gameplay te zien is. Ook wordt er vaak een house-deuntje doorheen gemixed zodat je de originele muziek en geluidseffecten niet kan horen :(
De recenties zijn idd veelal gebaseerd op PAL producten omdat ze: die games als review/ preview exemplaar krijgen > dus daar kunnen zij niks aan doen., en omdat de Europese versie erg vaak (vooral bij nintendo) erg verschild met de US en helemaal met je JAP versie.

Verder heeft het ook geen zin om JAP spellen te reviewen omdat zij er dan toch geen reet van snappen, en niemand er nog wat aan heeft omdat de game toch noglang niet uit is.

Verder hoef ik echt niet te weten welke engine, progressive scan (whatever :O )of loading cache (nogmaal whatever :O) of dat soort andere technische specs een game heeft. dit is meer iets in de veel uitgebreidere online revieuws, en dan nog is het imo onzin, omdat 99% van de mensen niks zegt, laat staan, dat ze het willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik bied me aan als voiceover :Y) Enneh, games en consoles testen enzo, maar ook meer de hardware erbij betrekken voor een programma. Ik bedoel, leuk die spellen, maar laat eens een X800 XT/PE in actie zien 8)

ja toch? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Ik vind die games programma's inhoudelijk kut, ze hebben het bijna altijd over consoles en ze stampen een slecht spel nooit de grond in. Gamekings is wel weer leuk om te zien...

Als er nou ooit een 'echt' programma komt dat een oordeel durft te geven, en niet alleen over de console gaat ben ik blij :).

[ Voor 6% gewijzigd door Brons op 11-06-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brons schreef op 11 juni 2004 @ 19:32:
Ik vind die games programma's inhoudelijk kut, ze hebben het bijna altijd over consoles en ze stampen een slecht spel nooit de grond in. Gamekings is wel weer leuk om te zien...

Als er nou ooit een 'echt' programma komt dat een oordeel durft te geven, en niet alleen over de console gaat ben ik blij :).
hehe ik wilde net gaan posten dat ik natuurlijk geen pc games wil :r in een goed gameprogramma, want dan krijg je al snel gelul over specs en proc, en videokaarten, terwijl het gewoon over de game zelf moet gaan, of het lekker speeld, goed oogt, en mooi klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 19:36:
[...]

hehe ik wilde net gaan posten dat ik natuurlijk geen pc games wil :r in een goed gameprogramma, want dan krijg je al snel gelul over specs en proc, en videokaarten, terwijl het gewoon over de game zelf moet gaan, of het lekker speeld, goed oogt, en mooi klinkt.
Maar het gaat tegenwoordig gewoon altijd over consoles. Ik snap het wel, een console is natuurlijk veel makkelijker voor de gemiddelde kijker.

En je kan toch een game gewoon reviewen en de systeem eisen geven? Niet zo veel moeite eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Brons schreef op 11 juni 2004 @ 19:43:
[...]

Maar het gaat tegenwoordig gewoon altijd over consoles. Ik snap het wel, een console is natuurlijk veel makkelijker voor de gemiddelde kijker.

En je kan toch een game gewoon reviewen en de systeem eisen geven? Niet zo veel moeite eigenlijk.
Als ze redelijk testen ja ipv die van de publisher afkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gamekings is trouwens nu op tv @ the box (nieuwe Ep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap wel dat er vooral console games worden gereviewd want wat is er nou eigelijk nog op de pc? fps en rts en de rest van de games zijn meestal crossplatform. Dat vind ik wel jammer van 90% van de console games komen zeker ook goed tot hun recht op de pc (ala ninja gaiden kan ook goed zijn op de pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie niet echt het probleem... als ik het zo lees, en om me heen hoor, is Gamekings een uitstekend programma, dat er meer gefocused wordt op consoles is natuurlijk omdat die markt nou eenmaal groter is, verder hebben die jongens enorm veel kennis van zaken en zijn ze niet vies van het afkraken van een titel, ook zijn ze het regelmatig niet eens met elkaar, en komt er dan ook naar voren waarom niet.
Ik denk dat het niet veel beter kan dan wat Gamekings nu brengt.
Al zou het natuurlijk op een vaste tijd op een wat prominentere zender mogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 03:37:
Ik zie niet echt het probleem... als ik het zo lees, en om me heen hoor, is Gamekings een uitstekend programma, dat er meer gefocused wordt op consoles is natuurlijk omdat die markt nou eenmaal groter is, verder hebben die jongens enorm veel kennis van zaken en zijn ze niet vies van het afkraken van een titel, ook zijn ze het regelmatig niet eens met elkaar, en komt er dan ook naar voren waarom niet.
Ik denk dat het niet veel beter kan dan wat Gamekings nu brengt.
Al zou het natuurlijk op een vaste tijd op een wat prominentere zender mogen...
Dat ze het vooral over console game's hebben valt volgens mij nog wel mee en het is ook niet erg, maar ze mogen van mij wel wat meer bekende game's gebruiken, want vaak zie ik van die spellen waar ik persoonlijk niks aan vind. Heb HL2/NFSU2 enzo nog niet voorbij zien komen, of ik moet het gemist hebben. Het is inderdaad heel goed dat ze niet bang zijn om hun mening te geven.
Starhunt is ook wel vet (dit is maar eenmalig volgens mij, omdat ze op de E3 zijn?) mochten ze van mij ook wel vaker doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Gamekings is imo ook de leukste gameshow wat er nu op tv te zien is.
Ze zien er allemaal wel heel stoer uit maar diep van binnen zijn het toch wel de grootste consolenerds die er rondlopen :)
Ik vind het ook top dat ze een heel lang verslag doen over de E3 aangezien dat toch wel de gamebeurs is bij uitstek waarbij heel veel games voor het eerst het daglicht zien.

Enige minpuntje wat ik heb over gamekings is dat het zo kort is. Maak er maar een uurtje van ipv 30mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 11 juni 2004 @ 19:14:
Ik bied me aan als voiceover :Y) Enneh, games en consoles testen enzo, maar ook meer de hardware erbij betrekken voor een programma. Ik bedoel, leuk die spellen, maar laat eens een X800 XT/PE in actie zien 8)

ja toch? :Y)
[Offtopic] Hey ik daag je uit voor een avataroorlog :) nu is de vraag wie had hem eerder }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Bij televisie van essent heb je soms van die Preview kanalen..
En een tijdje terug hadden we kanaal E! entertainment ofzo

suffe zender over roddels van bekende sterren enzo..
Maar is er geen zender die ehct gespecializeerd is in games?

Want dan zou je dus een show van een uur kunnen maken met nieuws en dat elk uur herhalen ofzo..

En aangezien je toch de hele dag moet vullen kun je makkelijk ingaan op consoles/ pc hardware/games.
Gooi er een live verslag van een aantal lanparty's in en TADAA :) its all good :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hennie-M schreef op 12 juni 2004 @ 12:47:
Bij televisie van essent heb je soms van die Preview kanalen..
En een tijdje terug hadden we kanaal E! entertainment ofzo

suffe zender over roddels van bekende sterren enzo..
Maar is er geen zender die ehct gespecializeerd is in games?

Want dan zou je dus een show van een uur kunnen maken met nieuws en dat elk uur herhalen ofzo..

En aangezien je toch de hele dag moet vullen kun je makkelijk ingaan op consoles/ pc hardware/games.
Gooi er een live verslag van een aantal lanparty's in en TADAA :) its all good :p
Zo'n 24/h gameszenders bestaan maar dan heb je een satteliet nodig. Frankrijk heeft bijvoorbeeld zo'n zender maar ze praten véél teveel. Ze praten meer dan dat ze games laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 17:34:

_/-\o_ Captain N _/-\o_

[afbeelding]

Dude _O_
Dat is toch echt het meest gave game-prog ooit :D

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Blade_V schreef op 12 juni 2004 @ 14:13:
[...]

Dude _O_
Dat is toch echt het meest gave game-prog ooit :D
Ja maar weet iemand nu al hoe dat hele programma heete :? Dus incl.die andere cartoon met die tomaat, terreinwagen, basketballer ( zoiets was het volgens mij)
en die 2 of 3 tips die je van dat kereltje kreeg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Gewoon Captain N toch? (M'n geheugen laat me ff in de steek)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens een vriend van me zag vandaag Dré van gamekings met de rest van de gamekings crew door Amsterdam lopen (bij de dam) ze waren aan het filmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Topicstarter
Blade_V schreef op 12 juni 2004 @ 19:07:
Gewoon Captain N toch? (M'n geheugen laat me ff in de steek)
Nee zo heette alleen die cartoon met jaja Captain N, megaman , simon belmont, kid Icarus etc. En dat zat dus met die andere tekenfilm in een gamesprogramma.

Heb al zitten googelen en die hele CNN site over de kop gehaald maar kan het dus nergens vinden :/

Heb trouwens ook big probs met die gamekings website.
Had me netjes aangemeldt en een conformation mailtje gekregen.
Linkje aangeklikt krijg ik een foutmelding (al aangemeld of kan niet aanmelden)
Vandaag weer geprobeerd (dik 24 uur later), zelfde probleem
Andere pass aangevraagd, die komt wel netjes aan werkt echter ook niet 8)7 :(
Dan maar opnieuw aanmelden......wat denk je email al in gebruik |:(
Ben ik nu zelf het probleem of zitten die Amsterdammers me gewoon te naaien :?
Anyways nog steeds geen Gamekings voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09-2022
Een paar jaar geleden volgde ik met VEEL interesse altijd het gamenieuws op CNN. O+ Was vrij serieus van opzet en ging meer in op de games-industrie, interviews met game-makers etc. Dat was gelijk ook het leuke eraan! _/-\o_ Destijds werd ik helemaal lekker gemaakt met een preview van Privateer 2, die ik daarna als de sodemieter had gehaald in de winkel bij verschijning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ene programma heet the powerteam. Die tekenfilm erin dan tenminste. Die show eromheen met johnny arcade heet videopower dacht ik ;)
Pagina: 1